KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Wednesday, May 22, 2013

Wordless Wednesday

Assalamualaikum..  Halo readers! Have you had your SHAKE today??? 





15 comments:

dear anies said...

Bli buku?

Kakzakie Purvit said...

Lumrah kehidupan ada yg meminta dan ada yg memberi...

Umm AA said...

kanak2 menjual quran yer nina?

Anum said...

:)moning
singgah pagi

Cik Nor said...

kat mana tu?

Tinta Lana said...

Urmm.. kanak2 jual buku surah Yasin kan..kdg2 sticker ayat2 suci al-quran..

Mizz Aiza said...

kat mana ni nina?

Nora Karim said...

kat mana ni?

Asyik Izas said...

kt mana tu dear?

Unknown said...

memang selalu boleh nampak kan~ kesian~

seharum kasturi said...

mrk nih mungkin sendikit . mintak jer no tel kat dia org . brani bagi tak . pas tu call no tu , ader angkat tak . tapi klu niat nak sedekah , beli jer la .

Mek Onie said...

always

NinaAz said...

Ni dekat kb ni. Kraftangan kb. Syok2 duduk. Ada budak dua org dtg. Hurm. Kdg2. Kesian. Tp. Rasa macam tertipu pun ada. Yela. Kot2 sendikit kea. Huuu

Nik said...

kesian kalau jumpa ni.lagi kesian kalau fikir diorg susah kehulu hilir tapi org lain yg dapat untung.

Nina Mads said...

kdang2 org cakap sindikit..kanak2 jd mangsa