KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, June 8, 2013

Seronok tengok orang kawin

Assalamualaikum..  Halo readers! Have you had your SHAKE today??? 

Ohoiiiiii.... waktu untuk berpoyo2 sudah habis lorrrrr.  Aku suDah kembali ke bumi nyata. 

Baru jea sampai KL ni haaaa. Macam tak caya jea esok hari last cuti. Macam tak cukup jea cuti 2 minggu ni. Tambah seminggu lagi boleh? Hahaha. Nak over2 cuti, kerja sendiri la wei. :P 

Korang holiday kat mana cuti nih? Aku holiday dan dating kat kampung jea. Duk rumah ma ternak lemak. Best woooo. Time2 ni lah aku makan kaw2 punya. Bukannya selalu dapat jumpa makanan yang sedap2 nih. Kat KL ni haa tak de selera aku nak makan. Ntah. Tak tahu kenapa. Tssskkk...Tsskkkk .. 

Selain dari makan. Satu lagi benda yang aku buat kat kampung, pergi tengok orang naik pelamin. Hikhikhik... 

Seronok tengok kawan2 kawin. Suka tengok kawan2 yang gojes gila di hari bahagia mereka. Alaaa. Macam aku hari tu laaa. Gojes jugak kan. Pffftttttttt.

First wedding kawan aku yang aku attend. Pengantin perempuan ni kawan aku. Kawan masa zaman sekolah menengah. muehehehe. Sweet kan diaorang. hikhik

Hahhaaa. yang ni paling kesian. Aku tak sempat nak tunggu pengantin datang. Awal gila kot aku sampai. Ni majlis rumet aku masa kat matrik, Dah jadi Doktor dah kawan aku nih. Dulu time sebilik, aku ingat lagi, Dr. Nabilah ni jenis study atas katil, boleh bilang dengan jari berapa kali jea dia study kat meja. Kalau aku. studi kat katil, buku yang baca muka aku. wakakakaka.

Pengantin tengah bersiap, aku rasmi dulu pelamin nih. muehehe...
OOTD:
Jubah : Mekah
Tribal Shawl : Modish Mode House

Ni kawan aku masa zaman sekolah menengah. Pengantin lelaki belum sampai lagi waktu ni. Baru aku tahu, aku dengan kawan aku ni, tinggi lebih kurang sama. muahahaha...

Haaaa. pengantin lelaki ni Senior masa zaman sekolah menengah, merangkap coachee herbalife aku, Dia turun lebih kurang 10kg taw!!!! sentap aku. Aku turun 5kg jea. dia pulak lebih dari aku. hahaha...

Snap diri sendiri. motif? hahaha. Saja jea, nak tunjuk baju aku sama dot.dot dengan pembalut hadiah tu haaa. wakakakaa..
OOTD:
Maxi dress: RNR concept
Blouse : Modish Mode House
Crinckle Shawl : Old Blossom


Si gojes Balqis dan suami :)

Pengantin perempuan ni kawan masa belajar kat UPSI. pemenang hidung yang termancung antara kami. hahaha. Aku rasa nak lempang diri sendiri bila tengok gambar nih. lebih kurang macam orang pregnant 9 bulan. pfffttttttttt...

Pengantin perempuan ni kawan aku masa zaman sekolah menengah sampai la kat Universiti. Memula tengok pengantin ni, aku macam tak percaya ni wanis. wwawawa. kurus gila weh! reshape over sangat. nak nangis aku tengok. Dia pun makan herbalife weh! wanis ni coachee kepada coache aku. hikhikhik. tak kesahlah coachee sapa kan. yang penting herbalife buat dia kurus. boleh?


Hari ni pun, OTW balik KL, kami sempat lagi singgah majlis kawin kawan abang di Kuala Terengganu.

Ada nampak wajah keibuan tak? hahahaha.
OOTD:
Maxi dress : Booth KB Mall
Kaftan : Prelove Modish Mode House
Shawl : Ma beli kat Mekah

Kedua-dua pengantin ni kawan abang. Kawan sport masa kat UPSI. :)


Actually, ada lagi majlis yang tak sempat aku nak pergi. Maaf yea kawan2. hihihi. Apapun, aku doakan semoga perkahwinan korang semua diberkati hokkey! Barakallah untuk semua pengantin :) 

Pssssttttt: Ni haa. sebukkk jea abang suruh aku taip dalam blog nih. suruh aku cakap dia makin cerah...*mata ke atas* adoiyainye. motif? aku pun tak tahu daaaaa..... layan jea la. 

TQ for reading, k bai!  


    




19 comments:

Nik said...

mcm kenal jea senior masa zaman sekolah menengah tu. nama dia Azka ker?

blog usang said...

semoga berbahagia hingga ke akhir hayat kepada kedua2 mempelai tu..

Nina Mads said...

bestkan cuti2 nie... kerja mkn kenduri :)

Chic Na said...

ramainya kawan nina kawen. terima la hakikat esok dh star sekolah. hihi..

Alia Laila said...

Eiii kak Nina dah bam bamm :D

Annyss Aleeya said...

dah cuti 2 mggu, nak tambah lg seminggu ye. agak kejelesan di situ. tskk. seronoknye tgok org kawen. bila kite nk kawen pulak nie. aiyakk.

NinaAz said...

Nik ros: ahaaaaaaaa. Azka. Mcm mn kak kenal dia???

NinaAz said...

Amanina: memg best sgttttt. Muka pun dah mcm pau dah nih. Terlebih mkn kenduri. Wakakaka.

Annyss: time turn annyys. Jgn lupa jemput akak tawwwwww

NinaAz said...

Alia; waaaaaaa. Mcm nk sorok muka belakang tb jea. Huuuuu

DILA ELLA said...

ramainya yang kawen cuti2 ni kan..yg seronok dpt mkn free hehe ^_^

Mawardi yunus said...

wah meriah.. kt umah pun bertimbum2 kad kawin.. xdpt p semua..huhu 1 majlis je leh p

jaakechik said...

seronok gi majlis kenduri kawan2 kan..

teringat lak time majlis kita masa kawin dulu..bhehehe...

Mizz Aiza said...

sama cantik, sama padan pasangan pengantin.. :D

Mek Onie said...

yg penting nina pong kawen dah :D

Nik said...

Azka tu kwn sekolah rendah akak dulu. hehe

Nastyna said...

Koleksi perantin baru dengan perantin lama yg sentiasa gojes ;)

Unknown said...

selamat pengantin baru buat mempelai.. seronok kan.. tp zaman kita kan dah berlalu..tp mcm baru semlm rasanya kawen kan..hikhik

Zura said...

sedak nyo make gula bekwoh...

QasehnyaRania said...

a`aaa.nmpak mcm nina pregnant la. ke mmg dah ada isi?