KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, August 8, 2015

Top Labuh dan Cantik

Assalamualaikum... 

Dulu susah bebenau kalau nak cari tshirt yang labuh lebih paras punggung. pastu kalau hado pun jenis yang fit kat tang tuuu. hahaha. pepaham jelah. jenis keturunan gergasi ni memang cenggini gayanya. Aku lettew!!! 

Sejak aku terjumpa top labuh bagai ni, terus jatuh cinta. Bukan takat labuh. pakej sekali dengan cantik uols. lagi satu. Bukan takat jatuh cinta untuk diri sendiri pakai. terusssss jatuh cinta nak jual kat korang sekali. nak paksa korang beli pun ada jugak ni. hahaha. 

benda cun lawo macam ni tak salah kalau nak share kat korang kan.! Aku jual murah2 jea. Harga adik beradik aku bagi kat korang. hah! jangan cakap hakak tak payung. hikhikhik 

So apalagi. meh aku tunjuk sikit top cantik giler yang ada dalam koleksi kedai cinonet online kami. haha. lelebih dan details tu korang boleh le tengok dalam instagram kami : deninaaz_muslimahAttire 


#deninaaz_BellDress








#deninaaz_LongBasicTop






#deninaaz_HiloButtonDown






#deninaaz_ModernCapTop









#deninaaz_LaceyPatchTop







#deninaaz_ButtonDownDress







#deninaaz_PrintedTunicTop





#deninaaz_TrapezeTunicTop







#deninaaz_ModernSatinTop






#deninaaz_ClassicPrintedTop








#deninaaz_ModernTop





FACEBOOK: 
HOTLINE: 
019.3190117     

TQ for reading. k bai!!




No comments: