KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Monday, January 25, 2010

Dengar sini wahai org2 kampung...

hihihi....
ari ni...
da genap 9 hari aku kat Sekolah Agama Menengah Muhammadiah Pekan Sabak ni..
fuh..
syok gile kat Sekolah ni..
bersyukur sangat dapat sekolah ni..

Guru semua baik2..
bermula dari pengetua..sehinggalah mak guard.. semuanya peramah dan baik..
student pun pandai hormt cigu..
maklumla..sekolah agama..alhamdulillah..

byk kemudahan yang aku dpt kat sekolah ni..
bilik guru yang selesa..
wireless free pun ader...
tempat tido pun free...
dan
yang tak tahan tu..
makan pun free..
Alhamdulillah..
murah rezeki aku...

sepanjang seminnguu duk sini..
dah dua kali aku pergi pekan sg besar..
tiga kali pekan sabak bernam
sekali kat pusat reakrasi BNO
dan dua kali pergi rumah pijah kat taman perumahan Bagan Nakhoda Omar..
hihihi..
aku ni..
kaki merayap..
xleh duk diam..
huhuhu...
duk asrama..amat memboringkan..
hihihi...
tp best la jugak..
dapat bergaul ngn warden2 yang ade kat sini..

tinggal 5 hari je lagi utk habis ROS ni..
rasanya...
xsabar2 utk aku habis prktikum..
wlaaupun xstrt pun lagi..
hihihihii...
yeee....
yeeee....

~bye semua..~peace!!

No comments: