KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 13, 2010

Adeiiii....

adeiii...
esok suda maw berangkat..
sungguh jauh rasanya perjalanan perantau ini..
tentu sunyi perjalananku besok..
kerana..hny aku ngn ja je y ade dalam keta... adeii...♥
huhuhuhu...

esok...
bersamaan 14/01/10.. lebih kurg jam 11.30am..
I-Allah.. aku akan bertolak..
dari Gunong-Ketereh(ambik ja)-Gua Musang-Raub-Bentong
aku akan bermalam di bentong semalaman..(umah Makcik)
huhuhuhu...
Memandangkan aku dah 2KALI kena speedtrack laluan Raub-Bentong..
so..
esok aku kena berhati2..huhuhu..
pastikan aku punya jarum, xlebih 110km/j
adeiii..
geram tul aku ngn polis y buat speedtrack tu..
ade ke patut highway takat 90km/j je???
fuh!!... sabarje la..

hari Jumaat baru aku bertolak ke UPSI..
dari Bentong-naik Genting- Batang Kali-KKB-T.Malim..
waaaaaaaaaaaa...
xsabarnya nak g UPSI..
huhuhuuhu..mizz u babe!!♥

hari Sabtu..maw dating..
hahaha... gila bangang..
org len sibuk ngn praktikal
sempat g aku maw dating..
hahhaa..

hari ahad.. pg sabak bernam
xtaw la cm ner tmpat tinggal aku selama beberapa bulan ni..
aku harap.. pengetua menerima kami
dgn baik..haha..I-Allah..

apapun..
aku harap..
perjalananku pd hari esok berjalan dgn lancar..
dan selamat sampai ke tempat yang ditujui..
buat insan y tersayang..ceh3..sempat lagi..
xsabar maw jumpa kamu.......
Langadon oku dika..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!..
babai..
jumpa lagi..hihihi~

2 comments:

Anonymous said...

Slamat-slamat. ngengenge. sape r agaknye yg post comment niyh! hahahaha guess!??

NinaAz said...

sape ye.tok taw la kawe..huahua