KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 3, 2010

HangOut wiF my aDiks..

Objektif: Look at for presents juz for my friends weeding ceremony, makan2,lepak2..melilau
Lokasi: Avon, Billion, Masjid Kubang kerian, Warung tepi jalan

Bulan disember ni aku ada 5 jemputan utk ke majlis perkahwinan.. pergh.. 1st time lam idup aku sebegini byk...hehe...nyway..congrats 2 all my pren.. :)

esok, 4 disember..pembuka tirai majlis perkahwinan pertama pada bulan ini yang akan aku menghadirkan diri..I-Allah..

So, ari ni..maka dengan berbesar hati..keluarlah aku jenjalan ngn adik beladik aku..sambil2 carik hadiah, makan angin keluar asap..lepak2..dan sewaktu dengannya...:)

Jom bergerak..Vroomm...vrommm


Tempat pertama yg kitarog tuju adalah
.
.
.
.
.
.

AVON

Ni hadiah 2k kawan aku ms kat UPSI..
Hasniza..:)
-->cantik x? sempoi je..huhuhu

yang ni plak, aku beli dua kotak..
satu utk kawan aku masa kat UPSI --> Linda
yg satu lagi utk kawan aku masa interview GSST --> Alfilail
cantik x?? hehehe


ok..da settle bab hadiah.. :)


dis is my night cream (De Wajah products)
-->alang2 lalu depan kedai..beli terus..hihihi


adik2ku plak..shopping baju la diorg..huhu..beli je baju..pakainya tidak..adeii..
lepas settle semua..p plak melilau carik makan..singgah masjid sat..solat Asar..kang xsempat balik rumah ..hehe.. :)


Our last destiny be4 go back HOME..
.
.
.
.
.
.
Warung tepi Jalan..
hehehehe...aku order mee goreng basah, adik2 makan megi goreng..
memang best makan kat warung ni... suker3..


makan sambil sms..


**Bestnya jalan2..poket pun kering..uwaaaa..**

No comments: