KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, December 25, 2010

Melilau wif my Sawo

Huwarrrggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....................
Ari ni awal aku bangun...lepas solat subuh terus depan laptop main game..hahaha...
bukan apa..main game utk sedapkan ati ni haaa...rasa macam plan ari ni xjadi jea.. yea la..budak tu siap cakap lagi..kita xyah jumpa la..lain kali jea la yea..hukhuk..(T_T) sedey... hahaa...tp buat slumber badak jea.. xkan nk tunjuk sedih kan.... tup..tup.. jam 8 lebih kurang... terima mesej dari mamat mana ntah, siap tanya nak pakai baju ape ni..hhahahhaa...time tu dah agak dah... apa lagi.YEAY!!!!! ari ni dapat lah aku kuar dari Hulu Langat ni...Heaheahea... melilau mana2 pun xkesah asal tak duk terperap lam ni... fuh~ lama giler xjumpa.. dekat 2 bulan doe!!~ dah lupa macam mana rupa ..haha boley plak mcm tu...

Semalam aku dah try cuba test laluan utk ke LRT bandar tasik selatan..jalan manyak senang woo..confident jea tekan pedal..kejap je dah ada dpn LRT.. so, ari ni...tanpa syak wasangka dan ragu2.. rilek je la aku drive ke sana..biasanya, aku ni kan jenis yg gelabah sikt.. bajet taw jalan..tup2..hahahahhahaa...terlajak jalan la plak...aduiiiiii,,..macam2 signboard yg aku jumpa... langsung xsama macam laluan yang aku cari semalam..tp, Alhamdulillah...walaupun dekat 1/2jam pusing jalan sama... sampai la jugak sana... jiwa kacau tul...hahahahaha

Fuh~...Lega hati bila dapat tgk kusai kalangadanku... ada depan mata ni wei.. mcm xcaya plak... wwowoowowowowo......dengarlah Kuala Lumpur!!!! aku gembira sekarang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha....ok stop... habis cerita di LRT Hang Tuah~... skg ni nak cerita pasal Lapar plak.. pagi tadi aku brekfest ngn soya sekotak + coklat Cadbury jea, bajet diet la konon.. so xpasal2 jam 12 dah kebulur.. biasanya sarapan dgn sepinggan nasi @ 2 bungkus nasi lomak... ari ni ubah selera.. hahaha... melilau la kami cari kedai nak makan,, lepakla kat food court Times Square..
.
.
.
.
.

menu utk aku yg tgh diet..hahaa

.
.
.
.
.

Menu atlet..kihkihkih.


Pencuci mulut + penambah lemak..hahaha =P


Ramai weh kat Times Square ni... Sesak2.. sedang elok dpt kuar time Cuti Krismas ni... hohohoho... Kat GSC pun beratur panjang..hehe.. biasalah kan.. mcm plak xbiasa.. aku da malas nk beratur tunggu turn.. tp nasib baik ade budak yg xmalas mcm aku.. =P
Ari ni kitaorg layan cerita JANIN.. best woo cerita dia.. part yg paling aku sedih sekali sampai bergenang air dalam mata ni..time laki tu pukul anak dia...huhuhhu...sedih woooo.... (T______T)

sempat lagi ni posing kat Ground floor ni... Bukan selalu ada benda alah ni.. hhehehhehehe... aku suka betul tgk... ceria jea nampak.. warna-warni g tu.. yang paling comel bila ade dua ekor bear yang besar atas atap rumah yang diliputi salji tu.....eeeee.....comeynye!!! Mr. Hohohoho pun ader... hehehe... sebijik macam dlm TV masa aku tgk zaman kanak2 dulu... dia punya kereta (kereta ek? ) yg di penuhi hadiah pun ader...hehe... comel!!~




Besar giler aku dapat hadiah..xmuat kete nak bawak balik..hahhaa..


satu ni jea pic berdua..hahaha.. ni pun mitak tolong org ambikkan..


hepi2..suker2...gembira2..yeay!!!!!
Gedik haha... walaupun masa tu terhad + masa itu emas... aku tetap gembira... :) Ok..dah2.. kena tido awal ni.. esok nak kuar lagi.. :)

Selamat malam Dunia...Zzzzzzzzzzzzz...



No comments: