KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 9, 2010

~KK Home Deco~

Hangout wif my MOm & Dad...:)

Home Deco...*I Like** :)


Semalam merupakan kali ke-3 aku menjejakkan kaki d KK Home Deco (Cawangan baru di Kelate kito)..,- ala minah ni..baru 3 kali dah nak kecoh..hahaha

aku sangat suka atau aku suka sangat tgk brg2 yang ada dalam kedai tu ..
meja,katil, almari, meja solek +++ perhiasan rumah++pinggan mangkuk++ bunga2..
semuanya cantik!! hmm..Kalaulah aku ada $$$$$$$... aku ambik je semua, letak lam rumah aku..(rumah aku?? coming soon.. laaa ni..rumah ma ngn abah..hehehe)
hehehe....**dah berangan ada rumah sendiri**

semua barang2 dari KK home Deco mempunyai keunikannya y tersendiri..
ada gaya, ada staill..dan..reka bentuknya sgt menarik..
Aku paling suka tgk - part English Style utk dekorasi rumah..kerusi, meja makan, meja solek, meja tulis, frame gambar, jam dinding, pinggan mangkuk, cawan, hiasan dalaman, pasu, katil, almari..++.. semuanya satu set!.. pergh.. cayalah.. gile mata memandang..hahhahahaa... tapi tak boleh gak nak pakai satu set satu rumah....berpinar2 mata nanti...lama2 boring..hehe..at least.. bilik set lain, dapur set lain, ruang tamu set lain, ruang makan plak set lain..pendek kata, satu ruang, satu set?? x gitu?? hhehehe...tapi kalo dah berkenan, nak wat cam ner kan.. ambik je la.. janji puas hati...

Pusing punya pusing..dari tingkat 1-4 aku pusing..hehe..jamu mata.. tapi ni je yang kami belinya..hehe..

ni hadiah 2k kawan aku y bakal kahwin sabtu ni..:)



ni la serba sikit produk yang ada kat KK Home Deco ni.. kalo nak lebih puas hati tengok.. pg la sendiri di kedai2 yg berhampiran ngn rumah yea..hehehe :)
























haaa... ni la perabot2 dan hiasan2 dalam rumah yang aku tergile-gile ni (tp still waras lagi la..hehe)... tak sabarnya nak ada rumah sendiri.. (^___^)
grrrrrr.....geram + seram aku tgk.. :P






Cantikkan kan..??? hopefully.. **IMPIAN AKAN JADI REALITI**.. hehehe :)

No comments: