KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, January 14, 2011

Contest saat pertama bersama si cinta hati

due date utk contest ni tinggal beberapa minit jea lagi..hehe...
arap2 still lagi di terima oleh cik WAWA...
utk memenuhi syarat2 contest...jom layan story di sebalik gambar di bawah... :P
hehe... Saat pertama bersama si cinta hati.. ni 1st time kami snap pic sama2.. masa ni kat Batu Caves..walaupun kepenatan menaiki tangga dan ketakutan pada ular itu..aku masih lagi tersenyum kerana mahu mengkontrol ayu..hahahahhaha....baik punya..ok tak?? ye la kan..1st date tuuuuuuu....skg ni... dah xd kontrol2 dah...nasib dapat si cinta hati yang sporting...hehehe..

kami dah bersama lebih kurang satu tahun 3 bulan 1 hari... dan kalau xsilap la..13 oktober 2009 aku di lamar oleh si cinta hati ni..hehehehe...*blushing***

tagline???? hurm...selama kami bersama..aku dan dia selalu cakap ayat ni :
"Hanya Kau dan Aku yang Mengetahuinya...Apa pun Yang berlaku, Kita Tetap akan bersama sampai-sampai"


hehe..ok tak?? sampai-sampai tu maksudnya selamanya la..sebab si cinta hati aku ni Sabahan..tu bahasa dia la tu..hehehe...

kawan2ku:
Phia
Amieyra
Shikin

Jom join ni ok..!~ :)
Ok la...masih ada masa lagi bg sesapa yang nak join..so ..korang bley klik SINI



1 comment:

~Wawa Alwani~ said...

thanks yea sebab sudi join contest wawa ni. :) :) :) .
maaf wawa belum ada kesempatan untuk update nama kamoo dalam senarai peserta.
btw,sila nantikan keputusan contest in pada 20 january 2011.

goodluck semua!! wii~