KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 11, 2011

Life Must Go ON,,

I Cant Change the Past But I Can Change My Future
Past is past already..you can never change it unless time will come back again but we all know it is very impossible to happen..ya.. it's impossible to happen.. so the best thing to do is to make it correct if you're doing bad from your past and make the best of your life in the future without mess..

yang berlalu biarkanlah berlalu...walaupun perit, terpaksa kita telan jua.. hakikat e2lah yang harus di terima..saban hari..saban waktu..kita perlukan sesuatu yang baru dalam hidup kita..semangat baru.,azam baru..juga keyakinan yang baru..kalau kita masih lagi dengan semangat yang tenggelam timbul..lama2 kita akan tenggelam..xmustahil, terus tenggelam..dan mati lemas..oh..no!!~~~

for me...apa jua kesilapan.kekhilafan diri yang telah aku buat di masa lalu..akan aku cuba perbaiki di masa akan datang... yaaa...i've done so many mistake before...oh GOD!~.. and i will learn to be good in future...yes.. i am.. yes... i CAN!!!

gagal, kecundang, kecewa...di masa lalu..sebenarnya banyak mengajar kita erti hidup yang sebenar..mengajar kita betapa pentingnya kehidupan ini.. dan mengajar kita menghargai am i right???

so.. we must learn how to move on...and keep continue what we have been doing...no need to move back...try your BEST..and i will try my BEST!!!!~

DOn't make a MESS... love ur life...respect urself...so..the world will respect each others..
and the important thing is...whatever it is..LIFE MUST GO ON...~~



No comments: