KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 16, 2011

A day at Times Square & Chinese New year in Advance

Nape la hujung minggu yang aku lalui skg ni kejap erk??? pejam celik esok ari Isnin da... lum puas aku menikmati cuti di hujung minggu, dah kena bukak buku RPH da...hehehe..Opsss..Tak baik mengeluh...bukan mengeluh pun ..cuma..nak cakap masa berlalu begitu pantas...:P

Hurm...aku rasa utk permulaan 2011 ni..every weeks aku keluar dr Hulu Langat ni..mengembara ntah kemana2...melilau jea keje..asal cuti jea keluar., asal keluar jea cuti.. hehee...dat's my hobby.. tak suka duk kat rumah dan bercakap dengan dinding..hehehe...kalau ada pets ok jugak..:)

Ari ni kami pergi Times Square lagi...hehehe...bukan shopping pown..juz pg tgk wayang dan melilau kat GF.. Suasana kat GF pun dah berubah..kalau sebelum ni ada pokok krismas yang cantik + cottage2 yang comel..but semalam semuanya dah bertukar jadi warna merah... Chinese New Year kan dah tak lama.. maka berlakulah perubahan warna + rekabentuk hiasan dalaman di dalam Times Square around GF tu..hehe...I like.... :)

Tema kali ni adalah : Chinese New Year Theme ...:) heheePic ni aku snap depan pentas utama... Makanan berpusing2... aku suka tgk chinese food...
Pernah tengok tak cerita Cina masa zaman dulu2..yang ada maharaja ..gundik ++ tu.. aku rasa tempat yang aku masuk ni adalah tempat duduk permaisuri zaman dulu2... pastu benda ni akan di angkat oleh hamba dan di bawa kemana2.. betul tak?? hehehe
A time to remember.... :) Sawoku,, no matter what..Muhang Oku Dika, Digulu, Baino..om sogigisom..Pounsikou for everything ....:)Alamak~ Kantoi.....zzzzzzzzzzzzzzzzzz ??
Cute kan???? adei~
Chak!!! hehehe
back to GSC..inilah cerita yang kami layan..Gulliver Travels..Menarik gak la citer ni..Bermula dengan pengembaraan Gulliver menaiki bot...then terdampar di satu kawasan yang mana orang2 kat situ kecik jea.,.macam Gulliver ni jadi macam gergasi la kat tempat tu..dan...bla..bla..bla... hehehe...Layan 3D best jugak..1st time ambik ticket 3D. :P

Kalau Gulliver pergi travel..aku pun travel jugak...hehehe...walaupun hanya 2 hari pengembaraan aku..tak macam Gulliver...more than 2 days..:) But... i'm rely2 Hepi and appreciate it... Thanx to my Sawo.. You are everything.. That's All

~NinaAz's Travels~


No comments: