KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, March 5, 2011

Pak Mal Nasi Ayam - Seksyen 11 Shah Alam

Hai readers! Salam sejahtera... =)

Tetiba mengidam + teringin nak makan nasi ayam... rindu kat masakan ibu di kampung... 8 days to go.... Balik Kampung!! nak makan sedap-sedap kat kampung.. =)

Ok~ Entry kali ni adalah pasal makanan... iaitu Nasi Ayam.. hehehe... Pak Mal Nasi Ayam. Pernah dengar tak?? kedai ni terletak di food court Seksyen 11 Shah Alam, berhampiran Sekolah Menengah Seksyen 11 (projek). Aku sampai kat kedai ni pun sebab Sawo aku ada kat situ..sedang berpraktikal di SMK seksyen 11.. =)

Bagi yang gemar makan nasi ayam, sila lah menjejakkan kaki kat sana... dah dua kali aku menjamu selera di situ... Kalau nak tahu sedap ke tidak, kena cuba sendiri la...lain orang, lain rasanya..betul tak?? hehhehee... AKu??? semua makanan sedapppp......hahahaha (sebab tu dah gedempol...telan jea apa2 pun)

Ini dia kedai Pak Mal.. Setiap kali aku pergi, mesti penuh punya laa...gempak wei.. baru jea duduk, nasi dah ada depan mata, padahal belum order lagi, buka mulut pun tak lagi.. hahahaha...Simple..But.. Nice! MUST try OK!! - Rasa ayam dia sangat sedap... nasi pun sedap..sup dia..pergh! sedap!!! hehehe ~

So? apalagi..Jom serbu Pak Mal punya kedai! Tolong ajak aku sekali yea..hehehe


** All pictures credit to EATZ - Click HERE!**

3 comments:

fadzioriq said...

sedap2! bleh kata seminggu skali makan sbb slalu g berenang kat stadium tuh~pas abis berenang g makan sini~
boleh lah, tp yg paling best skali service dia mmg cepat, lebih cepat dr mcd kot~hoho

IFA Athirah said...

peeergh!mmg nmpk sedap ar! http://geekintherainbow.blogspot.com/

Unknown said...

yong suka nasi ayam!! nak la!! nak~~