KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 14, 2011

Sunset at Le Paris Hotel Port Dickson

Oh My God... i rely2 love SUNSET... so beautiful & nice!! Subhanallah..Indah sungguh ciptaanMu Ya Rabb... ~

pic ni aku snap semasa keluar bersiar2 dengan kawan2 dalam jam 6:45pm-7:30pm di lokasi belakang Le Paris Hotel.. dan time ni jugak..tanpa aku sedari..aku telah pun merendam Handset aku sendiri..tak sedar wei.. fokus ambik pic punya pasal la nie~adeiiiii!!!~

gambar2 yang aku ambik ni aku juz tambah border dan juga watermark jea..tak edit pun..cantik kan??? (puji la sikit) hahahahahah~

Shoot dari belakang Le Paris~kanak2 riang~meriangkan diri selepas seharian di Ballroom

Lovely one~ Sangat suka pic yang ni...suker!! betul3x!!! =)

~Ok..itu saja...suda tidak ada mood maw snap pic selepas handset aku minum air masin...wawawaw~

...CANTIK kan?????............ (^_^) TQ!



No comments: