KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 12, 2011

Melilau di Central Market

Kalau sampai Pasar Seni, jangan lupa singgah di Central Market!! Ada apa dengan Central Market?? Macam2 ada! Tapi kalau korang nak layan wayang kat sana memang tak de lah.. =D

Hari ni seharian aku melilau cuci mata kat Central Market ni. Kalau sebelum ni, Central market ni aku jadikan tempat parking kereta dan tempat persinggahan untuk membuang hajat..hehehe.. Tandas sana memang terbaik ah! Klasik! Menarik! Cantik~

Tapi hari ni! kat central market ni aku jadikan tempat untuk Lunch dan jugak tawaf lebih kurang 3 kali.. muahahahaha!!! Aku suka tengok barang2 yang ada kat sana. UNIK!!!

Food Court Central Market ni terletak di bahagian atas, tingkat satu.
Macam2 pilihan makanan ada! Laksa ada, masakan thai ada, nasi ayam ada..dan aku?? semestinya memilih makanan selera pantai timur! hehehe.. dah lama tak pekena nasi Kerabu! First time aku jumpa nasi kerabu yang sudah sedia digaul dengan ulam, kelapa parut.. heheh..boleh tahan. =). Dah lama tak pekena air yang best2! Selalunya aku minum air suam jea.. Bukan nak jimat. Tapi jaga badan..hahaahaha..Bajet doe~
Sebelum makan, kena ambik gambar dulu, orang kata.. nak ambik mood makan..hehehe.. Lepas tu Baru baca doa makan.. AMin!~

Menikmati kesedapan nasi kerabu yang sungguh enak dengan pemandangan kedai2 yang ada kat bawah..hehhe..Port Meja makan tepi jendela...Macam duk kat rumah la pulak....


Selesai je memiara lunok, kami terus melilau kat semua kedai yang ada dalam central market ni.. Tetiba aku terpandang sesuatu! Ehem~ Macam tau2 jak ni..hehehehe... Kebetulan doe! kenapa bukan Perak di tepi Kelantan? kenapa bukan Terengganu?? kenapa bukan Sarawak?? kenapa? kenapa? kenapa? Korang nak taw apa?? hehehe.. tengok ni...

Tada!!!~ Dalam banyak2 Negeri.. Negeri Sabah dan Kelantan jugak yang bersebelahan.,. hahahaha~


Waaaahhh! Cantik kan?? kalau dijadikan latar untuk shooting, lawa jugak ni! =)


Ramai betul pelancong kat dalam nie.. dah la lawa2..tak puas hati aku tengok..hehe.. apesal pulak aku yang tak puas hati.. adeh~ tolong bawak beg saye jap,, kejap jea..5 saat

Sesuai la.. mak suka nyah! =D


Jalan punya jalan..AHA!! Dr. Fish~ Apa lagi!! Serbu!!! Murah2.. 15min - RM5,,

Besar gedabak Dr. Fish ni. Agak gelojoh+ganas jugak la..Lapor bebenor gamoknye.. kesian.. =(

Kenapala time kita sorang2, masa berlalu sangat lambat??? time kita ngn kengkawan atau insan2 yang tersayang, masa berlalu sangat cepat?? hurm.. (T_T)

Kenapa esok dah mula kerja? kejapnya cuti..hehehe.. Huwargh!! semangat2..semangat.. hidup mesti ada semangat!!!

Cantik tak pic kat bawah ni?? dah nak dekat setahun aku grad, baru berkesempatan untuk memframekan gambar konvo..hehe..tu pun makan masa seminggu untuk siap. nasib baik pak cik tu bertauliah dalam bab2 frame gambar.. cantikkan?? Puas hati!!

Sempat lagi pose kan..Cepat2!! KTM ke Rawang sedang menanti awak!! huhuhuhu
Jumpa lagi..Muhang Oku Dika..SOGIGISOM!!

Papai!

No comments: