KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, July 31, 2011

MenyebOk di Hari Konvokesyen Tambalut SawOku

Semalam (30 Julai 2011) adalah hari terakhir Istiadat Konvokesyen kali ke-13... Kemain lagi aku pergi menyebok dengan sawoku kat sana.. Meraikan hari gembira Roomate kesayangannya.. =)

Punyalah geram aku tengok bunga2 dengan bear2 yang ada ni... Hari Jumaat tu harga bukan main mahalnya..tapi boleh la jugak aku mintak less.. tapi semalam,, lagi murah dowh.. untung betul kalau konvo last2 ni... main lelong jea.. Harga runtuh! penghabisan stok~ Cantik-cantik plak tu..


Ehem~ Tak jeles pun... =P

Sedang membelek Transkrip Akademik dan Ijazah... Suka lea tueee =)

His Lovely Roomate =D


His BFF =)

Alamak!!! Rendangnya aku!! Huwarggggghhhhhhh =(

yeay!! Ada GENG yang sama rendang..hikhik =)

Sumandak yang berbunga-bunga



With Izza...Thanks tumpangkan saya selama dua hari.. Seronok dapat tidur dengan kamoo..ops! hahaha =D

Tamat sudah Konvokesyen kali ni.. Tahniah buat graduan-graduan yang berjaya menggengam segulung ijazah..dan selamat berjaya dalam hidup...

Tanjong Malim-Hulu Langat-Klang.. JOM!!


Papai!!



No comments: