KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, July 30, 2011

Ijazah Sarjana Muda Psikologi Sukan

Alhamdulillah...setelah 4 tahun bertungkus lumus, mengadap buku, main game, ponteng kelas, buat asement,, akhirnya berjaya jugak SAWOKu ni menamatkan pengajiannya...tak sangka kan..hakhakhak.. Bangga sia sama ko... =D

Majlis konvokesyen telah dijalankan pada petang Jumaat, jam 2.30 petang bertarikh 29 Julai 2011. Berkat hari Jumaat, Alhamdulillah, majlis berjalan dengan baik.. cuaca pun bagaikan mengerti dan memberikan sokongan yang padu buat para graduan Suluh Budiman =)

Perarakan para graduan masuk ke dewan bermula dari Auditorium.. Sempat lagi posing time jalan jem. nak kata ada traffic light tak de pulak kat depan tue, mabe jubah terlekat kot, besar sangat..muahahaha =D

Tahun lepas aku yang berdebar2 nak naik pentas, tahun ni, xsabar nak tengok ragam graduan2 yang naik ke pentas.. selesai jea turn budak sengih lebar tu terima ijazah, aku terus blah kuar cari menda alah ni ha..hikhik..

Haiii....nama saya koko gemuk..cantikkan saya =D

lebih kurang 3jam, barulah selesai Istiadat Konvokesyen.. Tercongok aku depan pintu dewan.. tak de lah depan sangat..lebih3 la pulak.. Dah keluar pun dia haaa... meriah nyer..senyum memanjang..suker lea tueeeeeeeeeeeeeee =) ^ Aii...sempat lagi ngorat nampak, nak kena ketuk nie..^^

Tahniah Chentry a.k.a Danish!! dah ada Ijazah yyoooo!!! hikhikhik =P

Bersama kengkawan sekepala yang tersayang...

Bersama family beliau...





His Lovely Dad..

Comeynya la budak kecik nii....Grrrrrrrrrrrrrrrr *)

Alamak! Itamnya aku..hakhakhak...

Seharian keliling UPSI, cari port tuk snap pic.. Nasib kaki aku ni kuat jugak.. walaupun high heel 3 inci, berjaya jugak aku jalan kejar diaorang ni.. nasib pakai skirt, kena sopan la sikit, kalau pakai jeans, mabe aku berlari kot..muahahaha...!!

Jom Balik!! Jumpa Lagi UPSI.. Kami akan merinduimu selalu...=)

**Shawl from Makkah-Top from Billion-Tulip Overlap Novelty Maxi Skirt From The Old Blossom Box Store **

Papai!!








No comments: