KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 17, 2011

HERBALIFE di serata DUNIA!

Assalamualaikum....Halo readers!

Ramai yang duk tanya aku, APA TU HERBALIFE?.. Bagus kea HERBALIFE? kenapa aku tak pernah dengar pun pasal HERBALIFE sebelum ni?..bla.bla.bla.

Macam2 lagi lontaran soalan2 yang di tembak pada aku.

Aku kenal HERBALIFE masa kerja dekat MYDIN MALL ogos 2010. Sambil duk kira2 duit orang (cashier la katakan), sambil duk jeling2 dekat distributor HERBALIFE kat depan kaunter aku. Diorang open table betul2 depan kaunter aku. GILER TERUJA kotttt aku time tu.. TAPI, hati masih lagi tak terbuka untuk mencuba try test produk HERBALIFE ni.

Cerita mydin berlalu begitu saja. kemudian dalam MEI 2011, Aku terjumpa blog seorang distributor HERBALIFE jugak. aku KEMBALI TERUJA dengan produk HERBALIFE. memang teringin giler bangang laa nak guna produk tu.. TAPI, sawoku tak bagi, dia kata BAHAYA LA, BOLEH PERCAYA KEA? PENIPU TU.. ALA TAK PAYAH LAA, HABIS DUIT JEA, HIDUP JUGAK PUN.. hhaaaaaaa...tu diaaaa! kemain negatifnya pemikiran sawoku time tu!

cerita blog tadi senyap begitu saja... sampailah aku tengok kawan aku kat FB duk cakap pasal HERBALIFE..bla.bla.bla.

Dari situ..aku nekad, MATI HIDUP BALIK pun! aku nak jugak makan herbalife!!! aku tak kira.tak kira [guling-guling]

Alhamdulillah.. aku sangat2 bersyukur. sikit pun tak menyesal. dua bulan dengan HERBALIFE aku rasa banyak dah improve tentang diri aku, lagi2 dari segi kesihatan. Alhamdulillah, cepat letih, tak de tenaga, sakit kepala, gastrik,, semua slow2 berkurang..SYUKUR SANGAT2!..

CUBA guna produk, InsyaALLAH, anda akan rasa sendiri kesannya! TRUST ME!

HERBALIFE ni adalah produk INTERNATIONAL. lebih di 73 Negara, di enam benua.. memang dah FAMOUS AMOUS DAH KAT MERATA DUNIA ni..cuma kat MALAYSIA orang masih lagi tak nampak betapa hebatnya HERBALIFE ni!

ha, tengok ni, kemain besar lagi warehouse HERBALIFE kat California ni.

jangan tak tahu... ramai atlet2 negara yang guna HERBALIFE sekarang ni. . . walaupun diorang dah fit bagai, tapi still lagi guna HERBALIFE untuk nutrisi dalaman dan makanan yang seimbang seharian! CAYALAH!


nAH! MESSI pun guna HERBALIFE you! wow! pemain bola termahal di dunia ambik SHAKE? are you kidding? AHAKS! i'm serious OK. =)

" I USE HERBALIFE PRODUCTS ON AND OFF THE FIELD FOR ENERGY AND FOCUS. THAT WAY I CAN PLAY MY BEST GAME" - Lionel Messi

So? apa lagi!

Mulakan Hari Anda Secara Terbaik dengan SHAKE yang menyihatkan!! TRUST ME! you will LOVE it! =)

NinaAz - 019-9594525

Papai!!




No comments: