KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 4, 2011

HERBALIFE is the BEST way!!

Assalamualaikum...Halo readers!!

Seperti yang dijanjikan dalam ENTRY yang lepas, kita berjumpa lagi di entry yang kedua ini yang berkaitan dengan LOSE WEIGHT, LOSE INCHES [ASK ME HOW]

Semalam ramai yang tanya aku: MACAM MANA? KENAPA? BAGAIMANA? DIMANA? BOLEH KEA? BETUL KEA?

Tentu korang tertanya-tanya kan? pekebenda laa yang aku merepek semalam. hekhek. Actually, aku bukan merepek, aku bukan main-main.seyes! apa yang aku cakap semalam semua betul..ceh.ceh.ceh. =)

Bila korang tengok gambar pada entry yang lepas, mesti korang dah tahu kan produk apa yang aku maksudkan tu?..kan.kan.kan??

YES!! betul tekaan anda! tepat sekali. 100 markah.tepuk.tepuk.tepuk.

HERBALIFE!!!!!!! I LOVE HERBALIFE.. dalam kepala otak aku sekarang ni. herbalife.herbalife.herbalife. obses giler pasal herbalife!

HERBALIFE adalah satu produk yang sudah lama bertapak di dunia ni. . International produk tuuuuuuu... berikan tepukan untuk Herbalife!. tepuk.tepuk.tepuk

Apa yang ada pada herbalife?

Yes! satu soalan yang cukup bijak.. Aku nak tanya korang balik. Korang sedar tak apa yang korang makan? korang tahu tak apa benda yang korang makan?

Protein haiwan?
Lemak?
Garam?
Gula?
Kolestrol?
Kopi?
Alcohol?
Pengawet?
Racun?
Ubatan? dan sebagainya..

Adakah anda sedar??? - aku jawab..TIDAAAKKKKKKKKKKK

Sebelum ni, apa yang aku makan, apa yang masuk dalam perut aku, aku main terjah jea. tak kesah langsung, benda yang berlemak kea, berkalori tinggi kea, dan segala bagai berrr kea.. sikit pun aku tak kesah. yang penting, perut kenyang, hati senang. .

Pernah tak korang terpikir.. Apa yang korang makan hari ni, adalah siapa korang semua 10 tahun yang akan datang?? penyakit tiga serangkai? kena potong kaki..bla..blaa.blaa... owh! takut!!

Ok. Berbalik pada soalan. Apa yang ada pada HERBALIFE?

Apa yang ada pada herbalife, adalah apa yang badan kita perlukan setiap hari

Protein
Karbohidrat
Lemak tak tepu
Vitamin
Mineral
Herba
Fiber
Air minuman

BAGUS TAK BAGUS? baik tak baik herbalife ni?? bak kata NABIL~ Lu pikir la sendiri..hehehe

Secara logiknya, bila kita makan makanan yang sihat. InsyaAllah. Badan kita akan menjadi sihat. Amalkan pemakanan yang seimbang. Makanan cerdik, untuk orang yang cerdik.

Nak tahu lebih lanjut tentang HERBALIFE? jumpa lagi di entry yang akan datang.

Papai!!





2 comments:

Juliet_iRa~" said...

wahh ada gak dgr psl herbalife ni..

nak slim la sll..hee..:D

nice info..:)

my sis pon br cuba kot..

ILA HonEyBuNNy said...

ya...memang bagus produk neh...

ramai gak dengar kawan2 ckp..;)