KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 5, 2012

Hobi Baru Tanakwaguku..

Assalamualaikum... Halo readers!! Have you had your SHAKE today???

Orang laki memang tak boleh dipisahkan dengan motor.. Macam motor tu bini no dua mereka lah.. Betul tak apa yang aku cakap? hangguk2.. sokong laa tuu... :)

Danish ni peminat tegar motor2 berkuasa besar.. bukan motor yang ada power macam motor dalam cerita ghost rider tu.. tapi CC motor tu yang besar... hahaha.. aku pun tak paham sangat pasal motor2 ni....

Ni baru 50% daripada motor impian dia yang dia dah dapat.. lagi 50% lagi tu.. lagi besar dari ni lah kot.. adededeiii... Larat kea nak angkat motor ni oiiii... aku nak alih motor ni pun berpeluh2 aku tolak.. kalau yang lagi besar macam mana tu???

Tapi, bila dah sampai Sarawak, sayang pulak dahhh dia nak bawak motor tu ke sana.. Jalan tak elok katanya.. takut motor tu rosak.. Nak tak nak, kena la beli motor lain.. takkan nak jalan kaki kot ke sekolah.. walaupun SONG tu kecik jea, tapi, jenuh jugak nak jalan kaki.. kan?kan?..

Hensem tak sang merah ni..?? naik bot lagi tu...


Alhamdulillah.. nampak jugaklah ke mana duit Herbalife mengalir.. nampak motor dua biji depan mata,..

Seronok pulak aku tengok hobi baru dia kat sana.... Teringin pulak aku nak join sama.. sebelum ni hobi dia main game jea.. asal free jea main game.. masa kat upsi dulu, dia suka tangkap ikan guna tangan.. malam2 buta pulak tu.. sekarang ni hobi baru dia mancing udang..

Termenung JAUH nampak.. hehe


Ngangaaaa... tu diaaa.. macam nak kena ngap jea udang tu


Lepas mancing, masak, makan ramai2.. seronok kan macam ni.. Tak pernah pulak aku merasa.. selalu mancing udang kat pasar jea..muahahahaha :D

Lapar pulak aku tengok makanan ni.. Apalagi, jom buat SHAKE.. Lazat dan berkhasiat!!

Papai!!




No comments: