KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 13, 2012

Happy Anniversary ~27~

Assalamualaikum... Halo readers!!! Have you had your SHAKE today???

Hari sabtu lepas, aku keluar merayap pergi Billion.. cari hadiah untuk baby jiran.. hehehe.. orang lain dapat anak, aku yang excited.. *wah! tak sabar nak ada anak sendiri-tetiba*

Aku suka sangat kalau tengok barang2 baby.. beg, baju, mandian..semuaaallaaaa.. comelnyaa.. lagi satu, aku paling suka bau tu.. nak kata wangi, tak de la macam wangian paris hilton tu, tapi.. bau tu sungguh menusuk kalbu keibuanku.. hahahahahaa.. mesti korang dapat imagine kan bau macam mana??

Aku, bila dah duk kat kampung, lupa dah diet segala bagai ni.. tapi, breakfast still maintain nutrisi sihat laa.. haha.. bila dah jumpa hamper untuk baby, apa lagi.. fevret aku yang wajib tiap kali aku datang Billion, beli Waffle oiiii!!!! peanut + coklat.. perghhh!! kemain sedapnya.. meleleh makan.. tak genap satu, dua aku sapu.. hah kau? diet seimbang kea tu? hahahahaa..

Waffle yang aku makan malam tu, tak de lah sehebat ni.. yang ni dasyat niiii... berkalorilorilori...
Malam tu jugak, aku jumpa x-roomate aku masa aku belajar kat KMPH dulu.. hee.. dulu ingat lagi time bengong2 sesama.. beli mamee monster banyak2, makan banyak2, kumpul sticker sapa yang paling banyak.. bahahahaa.. giler kea apa.. serius makanan tak sehat..haaaaa..

Tapi sekarang, dah jadi doktorrrrrr niii kawan aku!! hahahaa.. DOKTOR PUN MAKAN HERBALIFE ok!!.. hehee..

Doktor Bella!.. :) *comelkan*
OTW balik rumah, mengidam pulak perut aku ni nak makan KEK. tengok? tadi dah bedal waffle, pastu nak makan kek pulak.. hadoiyaaanyeeee....

Haaaaahhhh!!!! Tahun ni, Ulangtahun perkahwinan ma dan abah yang ke-27.. wahhhhh!!! Dah lupa nak celebrate untuk ma dan abah.. hehe.. alang2 rasa nak makan kek.. terus aku beli kek untuk mereka berdua..



No comments: