KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Wednesday, April 6, 2011

Sedetik Cuma...

Kalendar~ Adalah perkara yang WAJIB di lihat setiap hari... Entah apa yang aku tilik pun tak taw.. Bukan saja tengok jea, siap pangkah lagi hari-hari yang berlalu..kalau boleh, seminggu terus aku nak pangkah..adei~ Tak sabar rasanya nak habiskan Tahun 2011 ni....

Laptop~ Sayangnya aku kat laptop aku ni..hari2 kena belai manja2.. dah 4 tahun aku pakai laptop ni,, Alhamdulillah sampai sekarang masih elok.... Benda alah ni la benda yang pertama aku jumpa bila aku celik mata.. benda alah ni jugak la peneman aku di kala aku kegelapan, kecerahan, kedukaan, kegembiraan.... Terima kasih mama & abah... Laptop ni sangat berharga buat aku.. =)

Pearl White~ Wink!wink! cayunk kamooooo!!! Harta yang paling berharga dalam hidup aku..dialah tempat aku mencurahkan segala penat lelah, santai..kadang-kadang jadi tempat untuk aku beradu..hehehhee =) awal-awal dulu, tidurku sering terganggu bila teringatkan pearl white..mana taknya,,takut tersentuh dek orang lain,, sebelum tido mesti kena intai dulu.. dulu, kalau boleh, setiap hari nak kena lap, nak kena gilap, tapi sekarang... berabuk doe..hahahaha..dah semakin jarang aku luangkan masa untuk pearl white.. but tak bermakna aku tak sayang...kasih sayang ku masih lagi seperti dulu...tak pernah berubah.. perkhidmatan mu amat terbaik untuk aku.. kehkehkeh.... =)

Rumah sewa~ Di sinilah tempat untuk aku berteduh..tak tahu sampai bila aku di sini... rumah kedua untuk aku tido, makan, berak , berblogging dan sebagainya....tetiba windu kat rumah di kampung..kwang3 =)
.
.

.

.
SEKIAN
.

.

.

.
Sedetik cuma...masa itu akan tiba..bila mana..janji tinggal janji..janji akan termetri.. Sedetik cuma...untuk kesekian kalinya...hidup penuh pancaroba...~NinaAz

**Motif entri : sedang dalam kebosanan,,tak puas hati..huhuhu..kita hanya merancang, tapi Tuhan menentukan... huhuhu...cedey**



No comments: