KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 27, 2011

Pembelian Tanpa Kebenaran, akhirnya aku kena perli sakan

Cantik!!~

Hari Jumaat lepas aku terbuka satu on9 Shop yang diberi nama Moon2u Fashion.. tetiba jea teruja tengok fesyen2 yang ada dalam tu.. belek punya belek... terlekatla 3 helai yang berkenan,, harganya tak la mahal sangat,, ok laa...

Aku pun inform la tuan punya shop melalui FB sahaja memandangkan tenet sini lembap giler bangang.. kejap giler dia reply, aku msj dia reply, aku reply dia msj.. hikhikhik..hanya menerusi FB saja aku dah order 3 baju.. tak perlu susah2 bukak email daftar tu la ni la.. layanan yang diberikan pun ok.. cukup mesra pelanggan.. =)

Hari Jumaat tu jugak aku bank in kan wang sejumlah mana yang dikehendaki..dan semalam jugak parcel aku sampai..hehehe... cepat giler.. suker2...

apa lagi, bila barang dah sampai, terus aku buat laporan : ' Saya, KS151**, NinaAz Cookies, ingin melaporkan pada pihak tuan, yang saya telah pun membeli 3 helai baju dengan online,tanpa kebenaran, dan baju itu telah pun sampai'. Apabila laporan aku diterima, terus kena reject : 'Saya, KS 330** mereject laporan anda! Wei! dah tak de kedai baju kea kat KL ni yang hang pg order dalam internet tu apa kehel?? " sob..sob..(T_T)

Adei~ Aku ni memang pelik sikit, bila aku dah ketegak tengok barang tu.. time tu jugak aku nak, nak jugak tak kira! kalau tak, hidup aku takkan tenang dan damai..hahahahaa....

Ni la antara 3 model (model yang sama kot) yang telah berjaya membuatkan aku berkenan melihat pakaian di badan mereka (padahal saiz aku dengan diorang jauh langit dengan bumi..hahaha)nak tengok fesyen2 yang lebih CUN? sila lah terjah -> Moon2u Fashion!!



No comments: