KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Sunday, May 1, 2011

Selamat Hari Pekerja

Selamat Hari Pekerja!!! Hari ni sememangnya cuti, maka esok kita akan bercuti jugak!! yeay~ Ceronoknya caye!!!! =P

Ni la 1st time dalam hidup aku,, Cuti Hari Pekerja SEBAGAI seorang pekerja! sebelum ni, tak rasa apa pun..kalau cuti, cuti lah kan,,tapi sekarang, bila kita dah kerja, penat lelah terpekik terlolong setiap hari,, jadi, sangat2lah gembira bila usaha kita saban hari, saban minggu dan saban bulan diberi penghargaan dengan adanya CUTI HARI PEKERJA..adei~ hehhee...

Untuk itu, Saya, NinaAz Cookies ingin mengucapkan Selamat Menyambut hari Pekerja kepada seluruh warga Pekerja di Malaysia tak kiralah anda buruh kasar ker, buruh halus ke, orang bawahan ke, orang atasan ke..yang penting, kita adalah pekerja, penyumbang tenaga kepada nusa dan bangsa.Sekian, Terima kasih =)



No comments: