KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Tuesday, May 24, 2011

Wira Tomyam Seksyen 11 Shah Alam

Cerita ni dah basi., but aku tak kira, nak cerita jugak,, Hujung minggu lalu, aku ada pergi berkelah kat Taman Tasik Shah Alam, ada dalam entry NIE!<-- Klik la untuk terjah.

Malam tu, Tak cukup denga nasi goreng bodoh yang aku buat tu, kami pun melilau la cari makanan..lapar doe.. tanakwaguku nak bedal SUP.. So, tempat yang paling best.. kat mana lagi kalau bukan Sup Ayam Halia lebih di Wira Tomyam seksyen 11.. Aku pernah citer pasal kedai makan ni kat entry NIE!<-- Klik la untuk terjah

Kalau sebelum ni aku bedal habis otak-otak.. tapi malam tu, aku nampak benda baru..hehe,, baru la bagi aku sebab aku tak pernah rasa, mabe dah berkurun bagi korang,,

Ni dia..Snack Ayam.. best wei! rasa sekali pasti nak berkali2.. =PComel kan cara bungkusannya.. isinya pun kiut.. kalau satu tak puas makan ni..Bagi memastikan kandungan gula dalam badan aku berada pada tahap yang selamat, aku hanya mengorder air suam saja!, bagus untuk suara merdu juga~Ni aku punya - Kueh tiow gorenghaaa...yang ni sawoku punya.. Sup ayam, nasi putih, satay.. adei! punyala banyak dia bedal.. aku jeles..sebanyak mana pun dia makan, tetap maintain! wargh!! mak jeles you!!Saat yang paling indah adalah...apabila dapat makan bersama insan yang tersayang..hehee.. <-- Jiwang karat aku nie..OK! kalau korang rasa nak sup sedap, satay sedap, otak-otak sedap dan juga snek ayam yang sedap, terjah la FoodCourt Seksyen 11 Shah Alam! Macam2 ada... hehee...Lai chi Kang kat sana pun sedap.. kalau ada masa, aku buat entry pasal Lai Chi Kang yea.. Papai!!



No comments: