KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 22, 2011

Layan Paper Moral @ McD sek. 2 Shah Alam

Hari ni semangat aku pelik sikit.. lain dari sebelum2 ni.. semangat untuk marking paper berkobar2.. seawal jam 6 dah bangun.. mana tak nya., semalam tak dapat tidur dengan nyenyak gara-gara nyamuk besar dan juga gara-gara paper moral yang tak mark lagi.. semalam ada orang tu ada janji ngn kita nak tolong tanda paper, tapi awal2 lagi dah mengampai..adoooii....

hehehe...aku ambik kesempatan yang ada ni untuk gunakan kerahan tenaga yang FREE supaya paper pendidikan moral aku ditanda sepenuhnya!! hahahaha...dah la 4 kelas semuanya, satu kelas 40 students, kalau aku sorang yang tanda, aku rasa lama2 paper yang tanda aku..hahaha..

Baik punya port la kami cari.. KFC @ McD.. aku pilih McD sebab McD kat Shah Alam ni besar, cantik, menarik dan ada set Breakfast yang ada coffe yang best. gerenti kalo minum coffe tu, mata yang kuyu bertukar menjadi segar bugar.. Haa.. lihat mata aku ni..segar kan? keh3
Sebelum kerahan tenaga, jum kita memiara lunok dulu...Aummm!! nyum3...
Kasian ni budak, muka ngantuk lagi dipaksa datang kerja..hahaha
Let's start the weork! yiihahahaha~ Habis jea makan terus mula kerja,,, bagus2,, ni nama dia senaman tangan dan juga emosi... (layan internet sambil buat kerja~ nak kena potong gaji ni..ahah)
Emosi tertekan bila kosong jea jawapan...wargh! Aku rasa dah bagus dah aku mengajar (perasan!)
Ambil mood~ ni la Blackberak aku..hehe... mahal ni.. dah 6 Tahun baaa
Ok2..dah2..sambung semula.. tengok ni..tekun giler tanakwagu ni tanda paper
Tanda paper sampai hangus bontot aku..hahahaa... kan best kalau lengan aku ni jadi slim lepas tanda paper.. hari2 aku nak tanda paper kalau macam tu... dekat 8jam jugak la baru siap tanda semua paper..yeehhha!! aku berjaya.. so, tinggal lagi satu paper aku iaitu matematik. Esok baru budak2 start exam.. harap2, ada lagi la tanakwagu yang comel tolong aku mark paper maths! Amin~..hehehe.. Ok! babai!

Pounsikoun Tanakwaguku! Muhang Oku Dika Sogigisom!!~




No comments: