KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Wednesday, May 25, 2011

Positive.. CAN I ??

Macam mana nak jadi orang yang selalu berfikiran positif yerk??? kenapala kepala hotak aku ni lebih gemar kepada sesuatu yang negatif.. adooiyaaiii....

Tapi, fikir sesuatu yang negatif kadang2 bagus jugak. Betul tak. Cuma jangan ter'over' dah la. Aku sebenarnya tak suka fikir benda2 yang remeh temeh dan menyakitkan hati ni, tapi keadaan yang mendesak aku untuk semua tu. Bukan ada faedah pun untuk aku pikir benda-benda yang tak elok ni.. tapi, kekangan keadaan dan tekanan persekitaran yang menyebabkan aku bertindak macam tu..

Bila la semua ni akan berakhir. Aku da fed-up dah!! FED-UP!! U KNOW???? dari awal sampai akhir, macam ni jea keadaan. pusing kanan, pusing kiri, pusing depan, pusing belakang.. pi mai pi mai tang tuuuuuuuuuuu jugak!...Sabow je la..

Aku sebenarnya malas nak bertekak, malas nak ambil pusing, malas nak ambik peduli..lantak kau laa...ada aku kesah?? ko nak terjun bangunan kea, ko nak bunuh diri ker, ko nak fly ke bulan ke..ada aku kesah?? Tapi, Kalau sampai sekarang ko masih sama seperti dulu.. INI yang buatkan aku jadi MARAH!! wahaahaha... (emosional la pulak..adeh! saje je ni.. kasi gempaq2 sikit)

Please la wei... Rimau bintang ngn rimau kumbang lebih kurang jea.. spesies yang sama.. nama jea beza.. aku tahu aku ni spesies kucing parsi.. lawa kan?? bulu pun lebat,, bukan calang-calang orang buleh sentuh, kalau silap orang, gugur bulu yang lebat lagi gebu tu.. hahahaha.. kucing parsi makan whiskes jea.. tak main la ikan rebus dengan nasi cap serindit.. tapi kalau spesies rimau, ganas, semua benda nak bedal..(adeh! apa yang aku melalut ni)

Apa lagi yang kau nak buat lepas ni... lantak laa.. yang penting jangan sakitkan hati aku lagi..hehehe... sakitkan hati orang lain buleh, hati aku jangan.. Nyah kau dari sini! menyampah aku tengok,, bajet segala2nya.. padahal, kalau jual harga 10sen pun tak laku..haha.. (adeh.. tak baik aku ni...Astagfirullah hal azim)

~I Loikkeee Choki-choki~
Papai!



No comments: