KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Thursday, May 5, 2011

Berangan..~

Bila laa aku nak ada anak sendiri ni... macam mana la rupa anak aku 20 tahun akan datang yang belum tentu ni agaknya yea... aku ni muka sepoloh sen jea.. bukannya SUMANDAK TALAWA.. hehehe... orang tengok pun sebelah mata jea.. kalo tengok lama2 boleh muntah aku rasa..adededehhh... tapi berangan ni nak ada baby yang comel2..sihat..kiut... MAMA! sila beranak sekarang! saya nak adik!!.... adeh~

Dulu masa ada adik kecil, serabut..uwaaa..uwaa...melalak jea keja.. nak study pun xsenang..bajet aku ni ulat buku la kan..tu dulu..masa aku masih di alam persekolahan.. ni zaman dah berubah.. aku dah kerja..dah nak kertu dah.. tapi laki pun tak dak..apatah lagi anak..adeh~ tahun 2020 pun belum tentu aku naik pelamin lagi..adeh~

Muka seploh hengget macam aku ni sapa la yang nak sangat.. jerawat batu bertompok2, hitam mengalahkan kuali hangus, rendang plak xberbuah, sekali pandang terus muntah..adeh~ Lain laa kalau TALAWA,, pergi mana pun orang duk sanjung2..dah berkahwin ada anak 10 ekor pun orang masih lagi duk puja2...adeh~ untungnya depa noo...

Tapi, syukurlah.. ni semua pemberian Tuhan..Alhamdulillah aku sempurna,, ada kaki, ada tangan.. syukur~

Ahh...tapi aku tak kira, nak jugak baby yang kiut miut ni... comel kan?? pheewiiittt...Anak sapo la ni!!~Tetiba rasa jeles dengan kawan2 yang bakal mendirikan rumah tangga, kawan2 yang sedang menuggu detik kelahiran baby mereka dan kawan2 yang sudah pun ada baby...(T_T) Tahniah kawan2 ku semua..sesungguhnya, aku benar2 jeles dengan kalian semua.. =)

**God, please help me to be strong...**


No comments: