KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Tuesday, April 5, 2011

GOD promise!!

Sejak kebelakangan ni, panas je mata telinga aku bila on FB,, wawawa..menci10x
kenapala..mengapakah..
manyak sangat menda yang buat hati aku kembang kempis APRIL ni..wawawa..menci10x
jap aku bilang..hukhuk.. lebih kurang 5 benda yang buat hati aku ni kembang kempis April ni..wawawa..menci10x...

Tolong la wei..tolong la wei... jangan la kembang kempis lagi wahai hati..

tolong la wei..tolong la wei... jangan la ulang benda sama je,, dalam seminggu tu wajib kena sebut kea.. itu namanya PAKSA tu.. rileks a..ada rezeki ada la wei.... - banyak benda aku nak buat sebulan dua ni,,,semuanya guna $$$, so paham2 sendiri laaa **tensen aku**

tolong la wei..tolong la wei..janganla post lagi pic2 yang buat hati aku ni kembang kempis (dah tu, aku jugak yang gatai nak tengok semua)..

tolong la wei..tolong la wei... dress aku semua da sendat macam nangka yang kena balut..wawawa...grrrrrrrrrrrr

tolong la wei..tolong la wei... **biul suda** hahaha ~
The Sun rises every Day,
The Stars shine every Night,
Even if today was a disappointment,
The cycle of life must go on,
Tomorrow will be a new start!!
GOD promise everything....
(T_T) ~NinaAz



No comments: