KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Thursday, August 21, 2014

Nak 3, dapat 1 jea. Ok lah dari tak de.

Assalamualaikum..  Halo readers! Have you had your SHAKE today??? 

Puas dipujuk dirayu. Bagi hint muka kelaparan. bagi hint bagitau beger sedap.beger sedap. Result dia still fail. Harap maaf, sila cuba lagi. haha. 

Setelah berminggu minggu berlalu. akhirnya!!!! tercapai jugak hasrat perut aku nak makan beger ni haaaaa,... dengan syarat, malam ni iolls kena workout! Hujung minggu ni 2x jogging, 3x pusing. okeh. *pengsan* 

Asalnya aku request benjo 1, beger double ayam 1, beger double daging satu. Tapi, ni jea yang dapat. kira bersyukurlah kita. mihmihmih. Mengidam tu macam kalahhh orang pegnent tahu! hahaha 



Okeh! kite makan dulu lah yea. hikhik.. 

**Bila nak kurus ni??? Lepas beranak, turun 14kilo haje! naiknya 22kilo. hadoiyaiiiii. pffftttt. benci diri sendiri. haha** 

TQ for reading!! K bai~ 



13 comments:

Khai♥Rin : anies said...

Lama xsggh sini...mkn nina mkn....

Sheila Salim said...

assalamualaikum nina. samala sheila. ada je benda teringin nak mkn skrg ni hahahah mengalahkan waktu mengidam dlu hahahaha

:: Cik Viva :: said...

beger ramly ni lagi sedap dri mekdi..hihi

LYAfrina said...

dappp r..
lagi sihat mkn..

LYAfrina said...

dappp r..
lagi sihat mkn..

LYAfrina said...

dappp r..
lagi sihat mkn..

LYAfrina said...

dappp r..
lagi sihat mkn..

LYAfrina said...

dappp r..
lagi sihat mkn..

LYAfrina said...

dappp r..
lagi sihat mkn..

Mimi Azirah said...

amboi kemain request makan benjo n burger...

eimah siti said...

fuhhh..sedapnya kak....tetiba lapar burger pulak...huhu

Kira Sakura said...

amboi req sampai 3 tuuuu hihihihihi. 1 pun jadi la ye tak dari kempunan tak dapat langsung hihihihi

Nastyna said...

huishhh menggamit diriku jer burger ini, i pun nak 3 jugak, walau satu pun i takkan dapat huhuhu.