KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 4, 2011

My New Skin CarE

Actually i'm using De Wajah for my skin care.. including Susu pembersih (for make up removel), Sabun pembersih, toner, day cream and soul cream (nite cream)..

---->ak da lama ada masalah warna kulit tak sekata....geram doe!! wargggggggghhhh...tension betul law pakai cream + bedak kat muka aku ni..nampak ketara sgt..kuang3... nak pakai foundation pun macam xmaw jea..hukhuk. (T_T).. sebelum ni da lama guna foundation maybeline.. tapi xhabis2 lagi foundation tu sb aku jarang pakai,, aku juga pakai foundation yang mustika ratu tu...macam2 lagi la product2 lain.. sama jea pun..

kali ni aku nak nak try product Elianto plak...macam best je foundation tu... kat sana ada banyak pilihan..memandangkan aku ni memang xreti nak memilih, aku tny jea staff dalam tu.. 1st choice aku rasa macam xok... and 2nd choice aku rasa macam ok..hehe.. so aku rembat la dua benda ni ha...sebab ari tu dah promosi last utk 2 produk tu.. pasni dah lain2 price dah... ari tu jea dpt harga promosi..hehe...suker3..

Function produk ni adalah sbg melicinkan kulit dan covers skin flaws + mekap base with UV protection + sebum production control.. pakai yang ni 1st, baru pakai miracle multiplex.. :P

function produk ni adalah sbg mekap base + foundation + pelembap + sun protection + Control sebum production to give u oil shine - freeskin.. aku pilih tone warna y paling gelap..xd la gelap sgt..tp sesuai la ngn kulit aku yg gelap ni..kwang3..lepas pakai dua benda alah kat atas tu, baru leh pakai bedak.. aku still selesa dgn Estee Lauder loose Powder..so, aku go on je laa....hehe
adoi...leceh kan pompuan ni...hahaha...tp aku xd la over sgt... means, xd la tebal2 sgt.. pakai pun jarang2..kalo rajin aku pakai, kalo malas...langsung xpakai apa2..dasyat...:)

Azam tahun baru 2011 - kena merajinkan diri..especially tuk UV protection,, bintik2 hitam dah semakin berleluasa kat muka aku ni....waaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!~
tulun3...


No comments: