KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Saturday, January 1, 2011

Ambang 2011 @ Dataran Merdeka


Yeay!!~ SeMalam aku xbosan duk rumah sensorang .. Lepaking at Dataran Merdeka ..join rakyat Malaysia Countdown + Layan Konsert gempaq tu... aku rasa kejap jea aku layan, yang selebihnya aku macm da jadi blur + mengantuk..well,, aku kan tido awal..kui3...one thing.. I Hate Smoker!!~ kalau nak ngap rokok sekalipun.. janganlah kat kawasan orang tgh bersesak2 ni... wekk...nak ketuk je pale korang taw!!~ dah la bersila atas rumput xbley lama..kaki buat hal..hahahaha..seb baik ada port yang sesuai semalam, lega sikit kaki aku ni.. :)

Malam ni kami Perasan jadi duta AMBANK jap...

Jam menunjukkan pukul 11:57PM
1....2....3... Kebaboooooooooommmmmmmmmmmmm............ Selamat Tahun Baru 2011.. Selamat Tahun Baru Awak!!~ hehehee
Kemeriahan sambutan tahun baru 2011 cukup meriah2..lip lap gitu..dengan pancaran sinaran bunga api yang bergemerlapan....dum..dam..boomm...bammm...hehee..macam3 warna ada... sungguh Cantik.... Aku ni ha siap berdiri lagi atas bangku..masa konsert tadi aku bukan main ngantuk lagi...masa countdown tetiba je semangat... memang rakyat Malaysia sejati..hehehe... Snap pic pun xbanyak..frust ngn kamera aku ni ha.. hangin satu badan...sabar je la..2011 nanti kita beli kamera baru yea...hehehe



Bunga api yang sgt meriah...Hehehe
Selamat Tahun Baru utk rakyat Malaysia dari Mr.Danish & Miss Nina
Pic Last Sebelum balik..bajet nak balik dah..tetiba M.Nasir buat konsert..pastu Amy Search plak..apa lagi..Layaaannnn laaa.... :)
Tidak ketinggalan pose gedix aku... TQ cameraman.. cantik gambar ni..Perasan... :P

Dengan Harapan: Semoga 2011 ini menjanjikan kisah + perjalanan hidup yang lebih indah dan TERBAIK dari sebelumnya... Tahun Baru, Azam Baru, semangat Baru dannnnnnnn KERJA baru..Yeah!!~

Salam Tahun Baru 2011 :)



No comments: