KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 23, 2011

XPDC Kayak ke Pangkor

Fuh~..Penat...Baru balik dari berkayak...hahaha...statement tak boleh blah... padahal hari2 duk ternak lemak jea..hehehe....

Actually..My SAWO yang pergi berkayak... dis entry dedicated to him...Alhamdulillah... ku panjatkan kesyukuran pada yang Maha ESA..akhirnya sawoku pulang dengan selamat ..dan sepanjang aktiviti itu...aku rasa..semuanya berjalan dengan sempurna.. Walaupun saban waktu aku menunggu panggilan darinya..hati risau..gundah gulana...dan..dia still igt aku walaupun berada di tengah2 lautan..(perasan) ++ ye la kan..mana tak risaunya.... =)

Tetiba kejealousan melanda bila aku tgk pic2 dibwh ni..huwahuwa..nak kayak jugak..nak kayak jugak... tapi kan..aku ni penakut+pemalas nak keluarkan peluh....huwa..huwa..aku rasa la kan.. kalo aku join sama..dia sorang je la yang kayuh kot...aku tengok sambil2 senyum..hahahaha... Ok tak??

Jom kita selami saat2 indah Sawoku ini...dan sememangnya..dia seorang lelaki yang sgt1000x suka dalam aktiviti2 lasak dan mencabar...tepuk tangan utk beliau...clap..clap..clap..hehehe =P dan aku??? sangat1000x xlasak macam beliau..adei~~ hancusss!!~oh!!~ tidak................aku jeles tgk gambar ni..jeles..jeles...tidak!!!...hahahahah... Aku suka tgk gambar ni....hehehe...Nice...congrats my dear~~Nice shoot + nice view..nak pg sini!!nak jugak tak kira..:PIndahnya ciptaan Ilahi kan.... =)
Congrats my dear.........cayok2!!~ All d best~!
** Semua pic di atas aku cilok dr FB Lecturer UPSI (klik SINI).. Mampoih aku kalo dia taw..kuikui..dah le pepandai2 je letak watermark sendiri..maaf ye Tuan..huhuhu...**


1 comment:

PUAN PIA said...

suruh beliau berkayak smpi ke pantai remis.. hehehe