KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, January 15, 2011

A Day at Tanjong Malim


Tanjong malim.................!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nampaknya kita ketemu lagi.... last day aku kat tjg malim ialah pada 15 Oktober 2010..:) and NOW! i'm here again..~~~

ari ni aku ada ujian personaliti bersama ibu bapa dan guru baru kat SMKTC...tepat jam 10.30 selesai,,aku pg plak kenduri rumah sedara housemate aku kat Jalan Hulu Langat ..pi mai..pi mai... dekat jam 2 aku pg jemput sawoku kat LRT Bandar Tasik Selatan... hehe...kononnnya dia dtg sini dr tjg malim semata2 maw jemput tuk pg Tanjong malim la ni...hehehhee....tak harap aku drive sorang2...erm..sayang jugak kat aku yea hehehe...

Perkara pertama yang kami buat kat Tanjong malim adalah....--> BASUH KERETA lorrr....hahahhaa dah sebulan aku tak masuk car wash... keta dah macam belacan dah... Last Cuci masa kat kelantan dalam bulan 12 la kot...mabe..aku dah lupa..tu pun my dad yang bawak masuk car wash...Rajin kan aku..hehehhehehehhehehe....

Lepas tu kan...lepas tu kan...tercapai jugak hasrat aku yang mengidam dekat 1/2 Tahun nak makan Tomyam kat Dapur Siam... selama aku hidup ni..kat situlah tomyam yang paling best yang pernah aku jumpa...best..memang best...hehehehe... kalau lalu tanjong malim tu kan..singgah la kat Dapur Siam..pekena tomyam semangkuk..mesti akan ingat sampai bila2..heheheh..grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... :)

dah lama tak melilau kat Pasar Malam Tanjong Malim..alang2 ari ni ari Sabtu...kami pun saja je la melilau p sana...hurm...masih seperti dulu...cuma yang berbeza..sudah tidak ada kawan yang aku kenal kat situ..hehehe...semua2 muka2 yang aku tak kenal..hehehhehe :P

Malam ni plak..melilau kat Kolej Harun Aminurrashid (KHAR)... kolej pertama aku di UPSI..masa awal2 daftar kat UPSI..tetiba teringat kisah lalu..rasa macam baru jea family hantr aku daftar kat sini..hurm...pejam celik..kejap je kan masa tu..... :) Minggu ni KHAR ada buat karnival JUAL2...HEHEHE...dulu kitaorg selalu ckp karnival jual2..sampaila sekarang..:) malam ni rezeki murah...dapat dua botol perfume..hehehe...tq sawoku... :P

Next Destination... Kedai makan PERAHU PECAH..hehehhee...lepak2 kat sini sambil menghirup udara segar di Tanjong malim..maklumla..kat bandar kan udara xsegar..hehe...sambil2 tu...makan lla dua bakul kerang sampai licin + xcukup + rasa nak tambah, tapi malu..hehehhee

Dan sekarang ni... aku sedang menaip dgn menggunakan Lappy Cousin aku dan berada di Kolej Za'ba... hehehe...mata pun mula mengantuk...so...nak tido dah la..esok kena bangun awal...banyak tempat lagi nak merantau..hehhee.....

Osonong Totuong....Zzzzzzzzzzzzzzzz....

**Bolehkah aku menunaikan janji itu?? ketika dia di Bistro..dan aku di Kolej Za'ba..mampukan aku????**

No comments: