KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Friday, January 7, 2011

Sape Nak Kurus??? JOM!!~

Mownink Blink..Blink....:::) Salam pagi Jumaat...di pagi yang indah lagi nyaman ni.....pagi ni awal2 aku da ngadap laptop ni....sekolah ari ni strt jam 2, then kelas aku plak strt jam 4pm.. so,, masih banyk lagi masa sebelum bersedia utk mengajar..hahaha..ayat xbleh blah...bajet rajin la ni... :)

Semenjak dua menjak ni....aku rasa hepi je ngn keadaan size badan aku skg...hahaha...lebih kurang macam tong drum la...tp bley plak hepi kan...pelik x???? kwang3... dah memang makan jea keje aku..makan..makan..dan makan...mana tak macam tong drumnya...huhuhuhu.... aku pun pelik kenapa aku berselera pelik jea pasal bab makan ni...hehehe....kawan2 aku pun ramai yang ckp aku tip top skg..hahahaha....layan je la...asal aku sihat...OK la kan... :)

DIET????????????????????? hahahahaha....mimpi OK... jgn harap aku nak diet...makan main tibai je apa aku nak makan...nak kuarkan peluh..ohhhh....tidakkkkkkkkkkkkkkk...jauh sekali..kalau dulu rajin jugak aku turun petang2 jogging ngn member3...tapi skunk??? hehehe... dah lama dah aku tinggalkan track jogging ni...kalau dulu malam2 aku merayap pg GIM tuk main Squash ngn member kesayangan aku tu...tapi skunk???? dah berhabuk dah racket squash aku ni....hahaha..member aku tu pun skg ni dah ada kat Sarawak..berkhidmat di sana... rindunya laa kat kenangan masa belajar dulu...memang tu je la hobi aku..kalo bukan main Squash..aku pi jogging..hukhuk....tapi skunk..tidakkkkkkkkkk lagiiiiiiiii.... hobi skunk... bersila mengadap laptop... ok tak??? :)

selain dari bersenam + mengeluarkan peluh + menjaga pemakanan...korunk ade idea tak utk tidak menjadi tong drum?????????????????? hehehe..kalo ade..g taw aku kat cbox tepi ni ataupun komen entry ni yea..kwang3...
aku pernah terbaca pasal cara mahasiswa china utk jadi langsing menarik tertarik ni.... nak taw tak macam mana diorang buat....erk...senang bangat doe!! xperlu pergi GIM, DIet smpai lapar giler...dan sebagainya...semudah 1,2,3 jea...tapi...SANGGUP ker??????????? werk!~

Ape ni...GULP!! sape xkenal angkat tgn?? meh sini aku perkenalkan apa benda ni..bukan Pizza Hut @ peha ayam KFC taw!!~ok...Ni la nama dia Cacing Gelang... nape tetiba aku ckp pasal cacing ni???td kan cite pasal DIET..
hhee... cara yang paling senang utk kurus tanpa senaman + diet ialah dgn menelan telur cacing gelang ni.....hehhee....kalau telan telur boleh blah lagi kan..kalau nak suh telan cacing ni...smpai bila2 aku rasa tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk......

Menurut mereka..telur2 cacing ni akan menetas dalam perut dan memakan zat makanan di dalam perut sekaligus menjadikan mereka KURUS tanpa bersenam atau diet...wah!! senang je kan.. Namun pakar2 kesihatan memberi amaran bahawa cara itu memudaratkan kesihatan... so..hati2lah sesapa yang nak telan telur tu..hehee

so..??? apa lagi,, jom la cari telur cacing gelang....(^_____^)

tak sanggup aku......baik aku makan telur ayam @ telur burung puyuh @ telur angsa @ telur itik... laaagiiii best!!~ kan10x????? anyway... i love who i am now...and no matter what..he also love me~~ hehehe...so, buat apa aku nak diet.... makanlah selagi kita ada selera nak makan..betul tak???

ok la.. jom masak...lapor...~ :P


1 comment:

Sofia Karim said...

aiyooo.. gelinye.. cacing tuh.. leh termuntah klu nak telan.. terus jd penyakit bulemia..