KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Wednesday, August 17, 2011

HANDBAG LV tuuuuuuuuuuuuuuuuuu...........

Haaallooooooo.... Assalamualaikum, Salam Ramadhan ke-17, **Nuzul Al-Quran**


Setelah sekian lama daku menanti, hari berganti hari, minggu berganti minggu dan nasib baik tak sampai bulan berganti bulan..

Dengan begitu tabah sekali, aku menanti, saat-saat terindah bila dapat menatap doodle yang dicipta dengan penuh ikhlas oleh cik Wanie..

Tanpa segan dan silunya, aku telah pun meminta belas ehsan dari beliau agar meluangkan sedikit masa untuk membuatkan aku doodle sempena Aidilfitri yang bakal menjelma..

ceeewaahhh...kemain ayat bodeknya.. hahahahaha..

Nah! hambek!! Nak sangat pakai HANDBAG LV kan?? Doodle pakai udahler.. aku nak pakai? tak mampu lagi mak oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....AHAKS!!!

Comel bebenor doodle yang cik wanie buat nie.. suker2..woohh..wooohh...

Aku dah ada doodle. Kome suma jangan la jeles yea.. =)

Terima kasih bebanyak cik wanie... Kekreatifanmu memukau pandangan mata hatiku..hekhekhek..

Papai!!


5 comments:

urzain hussain said...

cantik kartoon tuh..(^^)

NinaAz said...

hehehe....cantik kan??? pandai cik wanie kiter...tepuk100x

Wanie said...

hehe..same2 kasih cik nina :)
tapi beg LV ni cikai gile kan..haha

NinaAz said...

hekhek...hahahhaa... . dak OK sesangat ni cik wanie oiiiiii....hikhik =D

UyaRayza said...

comelllll hehehe...suke part mata