KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Sunday, August 14, 2011

Selamat Ulangtahun Kelahiran ABAH

Assalamualaikum... Ramadhan ke-14

Dah dua minggu kita semua berpuasa!!.. Alhamdulillah, segala puji bagi Allah Tuhan Sekalian Alam...

Dalam bulan yang penuh keberkatan ni, Alhamdulillah, insan kesayangan dan insan yang paling aku hormati sudah pun genap berumur 50 tahun... Terima kasih Ya Rabb kerana memberikan kesihatan yang baik untuk Abahku dalam menjalani kehidupan sebagai hambaMU...

Sannah Helwah Abah!!!... angkat 4 sudah bertukar 5.. hekhek..Semalam gayut dengan abah, usik abah.."Abah, dah umur 50 dah..Abah dah TUA..hekhekhek".. Abah gelak jea terkekekeke.. hehehe.. Nakal betul anak dia ni.

Dear Abah, Semoga hidup abah diberkati Allah, dimurahkan rezeki untuk abah, diberi kesihatan yang baik untuk meneruskan perjuangan sebagai seorang hamba Allah...

Kami semua bangga berada didalam pelukan eratmu sebagai seorang pemimpin keluarga. Terima Kasih Abah!

I also ask to ALLAH to make you happy, make you smile, guide you safely, though every mile, grant you wealth, give you health AND most of all grant you paradise!! <-- Pandai jugak aku speakok ni..muahahaha XD. Aminnnnnn....


Lastly, Semoga Abah cepat dapat MENANTU!! ohh yeaahhhh~ ABah kan tak sabar nak timang cucu.hekhekhekhek

Selamat ulangtahun kelahiran ABAH! WE LOVE YOU!!!

Papai!!


3 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

selamat hari lahir abah....

;-)

manjanya dengan abah dia..ehhehe

Anis izyan Abd Rahman said...

tandanya kene cepat2 kawin la kalo nak bagi cucu kat ayah awk , hohoho

happy besday to ur father , may Allah bless him insyaALlah

NinaAz said...

HHEHEHE... TQ anis&ila =)