KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Tuesday, August 30, 2011

Rayeeeee!!!Rayyyaaaaaa!!! Selamat Hari Raya!!~

Assalamualaikum..Salam 1 Syawal!!

Berlalulah sudah Ramadhan, sebulan berpuasaaaaaa,..lalalalalalalalala....~

Hai readers!!!

Selamat Hari Raya... Korang buat apa tu? isi perut ek? aiiyoookkk!!! makan biar berpada-pada yea.. jangan sampai up +++ berkilo-kilo OK!

Dikesempatan ini, aku nak nak ucapkan selamat hari raya. Ampun dan maaf dipinta sepanjang aku berbelog, kalau setiap patah perkataan yang aku taip selama ini menusuk jantung hati korang.,, aku minta maaf yea.. hikhik..kira 0-0 taw!

Buat yang mengenali diriku, kenal secara jauh mahupun secara dekat, aku minta maaf banyak-banyak. Aku tahu aku banyak buat salah,sangat-sangat banyak. Mana taw termengumpat kea, termengata kea.. terambik pakwe orang kea..OPSSS!!!.. Maaf banyak-banyak...hukhukhuk....

Buat SAWO KALANGADANKU, selamat hari raya... Seribu kemaafan jugak yea... terima kasih kerana sudi menyambut kehadiran Syawal yang penuh keberkatan ini bersama dengan keluargaku yang tercinta =)

Sob..Sob.. Tahun ni aku tak dapat duit raya lagi dah.. Abah jea yang bagi. pakcik-pakcik semua dah tak bagi dah..sedih..sedih.. hehehe..

Tapi, tahun ni, aku sangat-sangat gembira kerana dapat menghulurkan duit raya kepada mama,abah, adik beradik, atok,nenek dan budak-budak comel + hensem yang datang beraya kat rumah aku. Satu perasaan yang sukar digambarkan.. aku rasa PUAS HATI! =)

My adik beradik..cuba teka yang mana yang paling bongsu??

Nak duit raya kena cium tangan aku dulu, kalau nak lebih cium tapak kaki..muauauahahahaah..kakak yang kejam ++

Abah,mama, kami minta maaf..selamat hari raya..NAK DUIT!! hehehe


Rutin setiap kali raya... ziarah menziarahi sanak saudara. Bila lagi kan.. time-time nie laa kalau nak jumpa semua sanak saudara..



"fuh..penuh suda ni perut aku, tak larat lagi maw isi ni..maw pengsan suda" =P

SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR & BATIN


p/s: jemput datang ke rumah esok yea.. Ada majlis sikit kat rumah. majlis isi perut.muahahaha!!

papai!!



No comments: