KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Thursday, November 17, 2011

Teringin PAVLOVA

Assalamualaikun...Halo readers!

Aiii...tetiba aku rasa macam seram sejuk seram sejuk jea!!.. Orang lain ramai yang dah cuba buat PAVLOVA ni..aku belum lagi!...wawawa..nak balik kampung sekarang jugak! rindu kat dapur MAMA. tempat aku menyelerakkan segala bagai bahan-bahan pastry aku yang pastinya tak akan kering di dapur mama. =)

Meleleh bila aku google gambar2 PAVLOVA ni. menarik ! hanya guna putih telur, cuka, tepung jagung, gula dan whipping cream pastu hias ikut citarasa. SIMPLE KAN??? kek simple macam ni la yang aku cari. . . SIMPLE, NICE & DELICIOUS! yummy!!

Betul2 aku teringin nak buat PAVLOVA malam ni jugak!..[sila pergi beli OVEN sekarang] bukan teringin nak makan pun.. hehhe..teringin nak buat jea..huuuuuuuuuuuuuuu....

JIKA anda LAPAR sekarang, sila JANGAN scroll ke bawah =)











TQ Mr. Google!!

Papai! =)



2 comments:

fae jamal said...

err...sedapnyaaa..terliur..

bada said...

kena cuba buat ni...hihi