KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 20, 2011

ZERO to HERO . . . Alhamdulillah! rezeki dari ALLAH

Assalamualaikum... Halo readers!!

Alhamdulillah... rezeki dari ALLAH!!

yeay!! gembira lompat.lompat.lompat!! Tak sangka dapat beli DUA tiket EARLY BIRD! jimat 100 hengget.. hehehehe...

Sebenarnya, aku dalam dua lagi, nak pergi ke tak nak? pergi ke tak. pergi ke tak. macam nak. tapi.. hurm.. tak nak la..nak laa... hadei!!.. dah la time tu awal persekolahan. nak arrange budak lagi. itu lagi. ini lagi. AH! ALASAN..hehehe..

tapi, bila last HOM yang aku pergi dekat hentian kajang rabu lepas, perasaan nak ke tak nak tu tetiba jadi NAK!! kenapa??

First: aku teruja giler kottt tengok video yang diorang pergi Zero to hero yang lepas. tak pernah aku join event yang besar macam tu..

second: terpana macam kena panah petir dek kata-kata MAK YANG : "kalau anda rasa tiket tu mahal, sebenarnya IMPIAN ANDA MURAH " - lebih kurang macam ni la ayat dia

ha! aku apa lagi.. nak tak,nak tak terus jadi NAK!NAK!NAK!....

biarlah aku makan nasik dengan budu pun, apa peduli.. yang penting dapat pergi event tu! heeeeeee.....

Tak sabarnya nak masuk tahun 2012. Banyak benda yang aku nak buat ni.. sabar-sabar..

Ok. tu jea.

Papai!





No comments: