KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 17, 2011

My fevret Alas Kaki... :)

Alas Kaki = Sepatu... am i right??? -> =)

I really10x LOVE Wedges style - Alas kaki yang tinggi pada bahagian belakang, dengan bahagian belakang bersambung hingga ke bahagian depan.. ye ke ni?? whatever.. but...suka bangat pakai wedges... korang plak? macam mana?? :)Macam mana plak dengan 'kasut skema'???? kasut yang jenis skema ni pakai utk kerja dah laa... walaupun kat tempat kerja aku di benarkan pakai selain daripada kasut skema tetapi kena bertumit r, aku still lagi pakai 'kasut skema' ni... entahlah... memang style aku macam ni kot.. but..ONLY for work Ok...kalau nak g melilau tu..haram la aku pakai 'kasut skema' ni..hehehe :)Ok...sila lihat Boots ni...wau! suka aku tgk org pakai style yang macam ni...teringin jugak nak pakai...tapi, aku rasa xsesuai kot ngn aku ni..adei~ but aku suka jugak style yang macam ni....mabe...suatu hari nanti (tak tau bila) akan ku pakai jua boots ni... :Pyeah!!~ i love wedges MOST!!~ gud nite u'ollllssss......... :)

**All the pictures are credit from Google.. Thanx Google..:)**





No comments: