KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 21, 2011

Rahsia Bulan Kelahiran -SepTemBer

Mowning...Selamat Hari Isnin =) Pagi ni nak kongsi sikit tentang rahsia bulan kelahiran oleh Dato' Fadzilah Kamsah.

Credits to Facebook.com

Rahsia Bulan Kelahiran September... Kenapa Aku fokus SEPTEMBER? sebab september adalah bulan kelahiran aku..ngeh3 - 9 September... ramai yang cakap tarikh kelahiran aku cantek.. terima kasih =)Antara rahsia2 yang di utarakan oleh Dato', aku rasa banyak yang kena dengan diri aku..sedar tak sedar.. ANtaranya :

-Kurang menunjukkan perasaan | Totally Correct.. aku sgt2 tak reti mcm mana cara nak tunjuk perasaan ni.. kadang2, kelakuan yang aku buat sebenarnya tak menunjukkan hati dan perasaan aku yang sebenar.. xbest kan macam ni... Berubah OK!

- Suka Sukan, Hiburan & Melancong | dalam ketiga2 aspek ni..yang paling tepat sekali adalah melancong! aku ni jenis kaki jalan, xkesahla pegi mana2 pun, asalkan xduk terperap dalam rumah..mungkin sebab family aku jenis kaki jalan...dah terbawa2 dalam diri aku ni kaki berjalan sampai sekaranG!-Suka mencari maklumat | Yeah! totally right!! bukan sahaja maklumat utk buat assigment, tetapi maklumat dalam perjalanan hidup aku.. =) utk mem'proof'kan sesuatu situasi, diam2 aku akan mencari serta meneliti apa saja perkara, kelakuan, sifat dan sebagainya,,utk aku jadikan panduan serta pedoman dan maklumat yang terbaik utk Aku! (biarlah aku saja yang tahu =P )-Terlalu Memilih Pasangan | erm...yang ni kejap aku rasa setuju, kejap rasa tak setuju..aku pun kurang pasti... tapi, my mom selalu cakap,, aku ni terlalu memilih.. hurm...terpulanglah =)
**Dah jumpa pun my Mr. Right, how sweet you are! ALhamdulillah**-Sikap sgt cool, sgt baik dan mudah simpati | dalam ketiga2 situasi ni,,yang paling tepat dengan aku adalah mudah simpati.. aku pun tak paham ngn jiwa aku ni..terlalu mudah simpati..kadang2 sampai mengalir air mata bila tengok sesuatu yang menyentuh kalbuku..hehehe

- Setia & Jujur | mabe aku perasan sendiri la ni kot..tapi aku rasa,, aku ni jenis setia & Jujur.. =P
aku rasa tu saja yang kena dengan jiwa aku .. yang lain tu,, kurang pasti..mungkin orang lain lebih kenal aku dari diri aku sendiri.. orang kata | orang yang selalu rapat ngn kita akan kenal kita lebih jauh berbanding kita kenal diri kita sendiri - betul ke ni??

Macam mana pula dengan Rahsia Bulan Kelahiran anda??

**All pictures credits to GOOGLE.com. Thanx google**


1 comment:

Roxy zai said...

oh2..ada sikap2 cikgu jgak ..nice!