KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 15, 2011

Berkelah di Sungai Congkak

Mood utk mandi sungai sudah menggila...hehehe.. dah lama rasanya xmandi sungai walaupun baru beberapa minggu yang lalu aku dah terjun sungai..:P Hari ni kali kedua aku ke Sungai Congkak.. Kali pertama aku pergi dengan member2 rumah,->Klik SINI utk ke entry lalu.<-.. mandi pulak nun jauh hujung di sana...di penghujung jalan..hehe.. hari ni aku pergi dengan SAWO aku..mandi tepi jalan jea.. air nya tenang,, tak de la dalam sangat..ok la utk aku berendam...:)

dan hari ni jugak tetiba jea aku ada mood utk memasak..jam 8pg lagi aku dah ke hulu ke hilir tidak sabar menanti kedatangan WAK (pak cik jual ikan..:) ) tapi, jam 9 baru wak dtg..adei~

Menu utk hari ni..Daging goreng bersama kacang panjang, ikan bilis sira dan ikan singgam..hehehe... simple but...Sedap.. tak sangka Daging yang aku masak entah hape2 tu.. sawo aku cakap sedap..hehehe..malu mak!!

~Jom ready utk berkelah..mandi kat rumah tak perlu sebab dah nak pg mandi sungai..yang penting..Makanan mesti bawak!!!..hehehehehe~
Suasana ari ni agak lengang..parking pun banyak..asal angkat jea handbreak, mesti tukang mintak duit parking dah tercegat kat depan...hahaha...RM3 utk sehari..xkira la parking atas pokok ke, celah batu ker, dalam air ker..mesti kena pay jugak..xd free2..jalan kaki baru free..hahaha...

Kat area sini jugak ada pondok2 utk di sewa..rm10 per day..amacam? klasik kan pondok ni..hehehe..suker2Cintailah Sungai kita~ Grrrr...sejuk+best+dingin menusuk kalbu...tenang dan sungguh mendamaikan...:)Bila dah lama berendam, perut pun jadi lapar..time to LUNCH.. dup..dap..berdebor weh..heheh..maklumlah.. ari ni aku yang masak..dah la nak bg orang makan..hehee..berdebar takut xsedap + xkena dengan selera org..hehehe...tp Alhamdulillah..Aku lulus!!!haha..baru dapat lesen L doe~~Model ANLENE~Muka hepi lepas kena puji...~~ :Phabis LUNCH, terjun sungai balik..last2...Langit mendung berarak, maka, dengan ini, keputusan di ambik utk balik rumah..hehehe... sekian saja utk perkelahan pada hari ini..

JOM Balik!!~ Yeay!!~




1 comment:

Unknown said...

today family yong p picnik jgak tp yong x p


Note For Alinac’s Membership"