KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Tuesday, February 8, 2011

Restoran Nasi Ulam Kampung Kraftangan

Tetiba jea aku mengidam sesuatu malam ni..FUH~.. teringin nak makan Nasi Ulam CIkgu...huwaaaa...padahal baru khamis lepas aku join geng3 adik aku makan kat sana...Sob..sob..(T__T) best..memang best...minggu lepas masa aku ke sana,, memang full giler..sampai masa tengah makan pun ada orang tunggu kat tepi meja menunggu giliran untuk duduk..adei~ aku nak makan pun tak senang. tapi buat derk je la..tak kan nak makan cepat2 kot.kalo tercekik???macam mana?? ada kau kesah? haha..:)

kalau korang jejak kaki kat KELANTAN kan...wajib singgah tau kat restoran nasi ulam ni...rugi kalo tak singgah... Sawo aku memang suka giler makan kat sini..asal datang je kelantan, mesti dia suruh aku bawa dia kat restoran ni...fuh~... yang paling best..BUDU +TEMPOYAK... best wooo....aku tak taw dia beli kat mana budu tu..memang sedap ah! ulam plak macam2 jenis ada...makan sampai puas2...bajet plak,, xde la mahal sangat...berbaloi33333333....=)

Jom layan gambar ni..pasti korang mengidam punyer...meleleh tuuuuuuuuuuu...hhhehee

~Hah!!! apa lagi??? tak teringin ker?? hehehehe....Jom serbu Restoran Nasi Ulam.. Cuti Sekolah Nanti laaa...~



No comments: