KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Saturday, February 12, 2011

Happy Birthday Sweet-24 Chen3

Dah 8 Hari berlalu..Hari ni baru berkesempatan utk celebrate his Birthday...last week melilau jea keje..xsempat nak singgah kedai kek..hikhik.. dan hari ni..kami celebrate kat bumi Tanjong Malim bertempat di Kafe Kolej Za'aba.. :)Hepi birthday Tanakwagu Dusun..04 Februari 2011 Hope, segala impian dan cita2 akan tercapai... Umur pun dah makin TUA... bila nak menamatkan zaman bujang tu??? hahahaha....belajar rajin2.. settle your degree first OK!.. i'm waiting for You...Sogigisom~ :)

~Besday Boy~ Chentry Danish Dumpong.. :)

Sebelum budak ni NGAP semua kek ni...sempat jugak aku baca doa dan nyanyi dengan seberapa merdu yang boleh...hehehe..

**Hepi besday to you..
Hepi besday to you..
hepi besday to CHEN3..
Hepi besday to you...yeayyyy!!!**

Aku pun nak ambik aura potong kek jugak..hehe...
Tak sangka pulak aku...begitu bersemangat budak ni makan..sampai kalo boleh dengan pisau2 tu maw di ngap nyer..nasib baik plastik..kalo tak..ish2...kesian2...hehehe
Lesap sekelip mata....Puas hati makan kek...:)Alhamdulillah.... Semoga Allah sentiasa melindungi, memberkati dan memberimu petunjuk dan hidayah ke jalan yang diredhai...AMin~



No comments: