KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 13, 2011

Tanjong Malim-Hulu Yam-Cheras

Hujung minggu ni aku sangat2 enjoy... dapat jejak kaki di Tanjong Malim lagi utk kesekian kalinya.. dapat lagi join Karnival Terbuka KUO... kolej yang aku sayangi..hehehe...dapat jejak kaki di pejabat KOR SUKSIS dan jumpa jurulatih2 yang melatih aku dari xpandai kawad,,sampai la pandai..hehe..dari pakai satu balak, sampai la pegang title Inspektor SP.....jejak kaki di pasar malam Tanjong Malim,, dapat kasut baru..ade org bagi..suker3..hehehe...dapat celebrate besday budak kecik tu...dan..semua la..sangat2 enjoy!!!..Suatu tempat yang akan aku kenang sampai bila2 kerana di situlah tercipta kenangan yang cukup indah dalam memori hidup aku..

2 Hari aku melilau kat Tanjong Malim..Ari ni nak balik Cheras da...Sob...sob..(T___T)
Dari Tanjong Malim kami ambik laluan Hulu Yam-Batu Caves..so tak masuk Highway laa... saje nak menghirup udara yang segar..memang banyak tempat2 dan pemandangan yang menarik sepanjang kami lalu kat situ...:)

Sempat lagi ni singgah rendam kaki kat sungai..xpasti nama tempatnya..yang pasti..laluan utk ke Batu Caves dari Hulu Yam..tepi jalan jea..kereta penuh tepi2 jalan...memang best~,,lalalala~

~Cintailah Sungai KITA..~His Fevret place....dia sukakan kedamaian..ketenangan..dan keharmonian..hehehe...Jom Balik~ Perjalanan masih jauh+panjang...:)

- Model Red Warriors 2011-



No comments: