KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Tuesday, February 1, 2011

Kamera Baru!!!

Nak tukar Kamera...nak tukar jugak!! tak kira...waaaaaaaaaaaaaaa......
Bila la nak dapat kamera sdn.bhd. ni..kamera yang aku ada skg ni hadiah dari abah aku 3 tahun yang lalu...memang sayang sangat2 kat kamera ni...xpernah sekali pun terjatuh ataupun di jatuh..aku jaga baik2 taw..bagai menatang minyak yang penuh..hahaha...:)

dulu pilihan tuk beli kamera tak banyak sangat..tapi skg..wah3..belambak2..macam2 ada...juling mata aku tengok..huahuahua...berkenan giler aku tgk kamera SONY ni...lagi2 bila aku try pinjam kamera adik aku tuk snap pic..fulamak..cantik doe!!! Bikin aku jeles!! warghhhhhhhh.... Nak tunggu mintak hadiah hari jadi..lambat lagi..xsanggup aku nak tunggu berbulan2..kalo boleh, esok jugak aku nak g beli..guna duit sendiri...adeiii~

DSC-TX5/P- 10.2 Mega Pixel T series 4x Optical ZooM Cyber-shot (Pink)DSC-T99/P- 14.1 Mega Pixel T series 4x Optical Zoom Cyber-shot (Pink)
DSC-TX9/R- 12.2 Mega Pixel T series 4x Optical ZooM Cyber-shot (Red)

**Doakan Aku supaya Cepat Dapat KAMERA Baru...hehehhe**



No comments: