KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 7, 2010

Brooch Collection

**sekadar suka2**
(^_^)

Sape suka kumpul kerongsang..sila angkat kaki...hehhe..:)
Wanita + kerongsang..memang sudah sebati..
ker ade jugak wanita yang tak pakai kerongsang??
ala..pin pun di kira kerongsang gak la kot..hehehe..
ade setengah org, suka pakai yang jenis kecik ..ade yang suka y jenis sederhana..
dan ada juga suka pakai yang jenis besar gedabak ..hahaa..
anda?? suka y bagaimana??..
aku suka semua jenis..xkira besar,kecik,sederhana..
semua aku balun..cumanya..
aku xtra suka yang besar skit...bukan apa..suka buat koleksi..
koleksi utk diri sendiri..
kerongsang ni sebenarnya penambah seri..kalau pandai di gayakan,, maka..bergayalah jadinya.. xgitu?? (^______________^)


inilah...Aku dan kerongsang aku...:/



**Jom tambah koleksi kerongsang lagi...**

No comments: