KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 12, 2010

BrOOkBenG@Berukbeng????

Dah Cukup 2 Minggu aku guna benda alah yang baru ni...
1st time guna..Fuyooo...Punyala laju..berdesupp..kalah ferrrrraarrii wooo..hehhee..
everyday,everyminutes,everysekeng aku duk depan laptop..
maklumlakan.. duk goyang kaki je kat umah, xdok kerja...
layan tenet le jawabnya..

Tapi Skung?????
wargggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......
dia telah berubah..
kalau dulu...berdesuppppp mengalahkan ferrari..
tapi skunk..berdesing mengalahkan siput Ba**...adoyyyaaaiii....
padan muka aku lorrrr!!!!~~~

tu la...time guna xigt...24jam on9..
Nah hambik ko!!!...
Sampai Exceed aku punya volume data..
fuh~..memang skunk speed bendaa alah ni Low giler.. uwaargghh!!!
malas r aku nak Topup data lagi..Sabor je laaa.. :(
Ouch!! tidakkk!!!..lambatnya Bulan Januari....
kembalikan kpd kelajuan yang asal..uwa..uwaa...
.
.
.
.
.
.
.
.
.

adeiiii....Nila file2 yang memenuhi data aku skunk...wachhaaaa!!!~


.
.
.
.
.

Ni Modem Yang Lama sebelum upgrade Data


Modem skunk..selepas Upgrade Data..hehehe

.
.
.
.
.
whatever it is....
I Love My Broadband..
And
I Love Maxis ~~~
hehehe..(^_^)



No comments: