KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Friday, December 31, 2010

Wedding Ceremony 2010

Diriwayatkan oleh Aisyah, bermaksud: ” Nabi SAW bersabda: Perkahwinan itu adalah sunnahku, sesiapa yang tidak suka mengikut sunnahku maka bukanlah dia daripada golongan umatku.” (Hadis riwayat Al-Imam Ibnu Majah)

Perkahwinan adalah ikatan suci antara lelaki dan wanita selari dengan kejadian manusia berpasangan. Agama Islam menggalakkan setiap insan yang sempurna dan berkemampuan untuk mendirikan rumahtangga demi menjaga keharmonian masyarakat. Perkahwinan dapat memelihara seseorang daripada zina. Perkahwinan juga dapat menambah umat dan memelihara nasab keturunan. Ia telah menjadi sunnah Nabi Muhammad s.a.w.

Kawin??? nak kawin tak??? aku?? nak10000x!!! hahaha...sape yang tak mau kawin laa.. semua org nak kawin..tul tak?? ke ade sesape yang tak berperasaan utk menuju ke gerbang perkahwinan?? masalah no money,, xsampai seru lagi.. tu soal lain.. soal sekarang ni...perasaan kawin tu..hehehe... pelik la kan kalo ada jugak yang xmaw kawin..hhee...:)

Alhamdulillah... Sepanjang tahun 2010 ni.. ramai kengkawan aku yang telah pun sah menjadi isteri org.. gembira hati aku ni bila dpt tgk kengkawan yang berseri2 di hari bahagia mereka.. kalo time2 belajar dulu.. serabai,,, comot jea.. hahaha... tapi bila time kawin..FUH~!! 3kali tgk baru aku percaya bahawasanya itulah kawan aku!! hahaha.. Tahniah.... akhirnya... Cinta yang di bina..di perkuatkan lagi dengan ikatan yang suci lagi halal lagi murni.. Semoga kalian semua bersama selamanya.. jangan lupa utk doakan aku supaya cepat mengikut jejak langkah korg yea!!! hehehe... :P

Raja & Permaisuri sehari... kawan2 aku memang cantik2 belake..
.
.
.
.
.
.

Ni kawan aku masa sekolah rendah
Lela & Cik Len
15-01-2010

.
.
.
Kakak Angkat masa Sekolah Menengah
Kak Azean & Faiz

.
.
.

Sahabat UPSI
Amira & Roslan
14-02-2010

.
.
.
Ni kawan masa kat SMKAW,,
Ainon & Qasim
28-05-2010

.
.
.
Ni pun kawan masa kat SMKAW jugak..satu dorm lagi dulu..
Teq & Wady
13-06-2010

.
.
.
Ni kawan sekampung..hehehe
Ammar & Rahimah
05-06-2010

.
.
.
My bestfriend SMKAW
G-ha & Suami
06-06-2010

.
.
.
Ni plak merangkap dua pupu aku..
Mazaini & Suami
15-06-2010

.
.
.
Sahabat UPSI
Husna & Amri
15-03-2010

.
.
.
Sahabat KMPH.. orgnya sempoi je sampai la skrg..hehe..comel!
Lucy & Hasfaniezam
18-09-2010

.
.
.
Ni la kawan aku yang setia sama aku..haha.. dari sekolah menengah sampaila Masuk U.. posting pun satu negeri.. sekolah jea lain2..Muahhhhx!!!
Eta & Jazmiey
14-09-2010

.
.
.
Ni kawan sekerja aku kat Mydin..hehee..xsempat tunggu penganti lelaki dtg aku da blah..adooii...
Izura & Lan
02-10-2010

.
.
.
akak satu sekolah menengah dulu,, ..cayala kak!!
Hanum & Yusri
22-11-2010

.
.
.
Sahabat Upsi.. lain bebenor dia skg..makin cun melucun.. memang senyuman xsama cam dulu laaa....buat aku cair je..hahaha
Wanie & Najie
27-11-2010

.
.
.
Ni kawan masa buat ROS kat SKG.. satu U jugak,, baik je org nye..kawan aku ni yang laki taw!
Faiz & Dila
02-12-2010

.
.
.
Ni pun sahabat UPSI
Haslinda & Din
04-12-2010

.
.
.
Ok, ni kawan aku yang satu bilik interview utk GSST,, hehe.. punyala jodoh aku dan dia, tup-tup dapat posting satu negeri.. Jumpa masa orientasi lagi tu..duduk sebelah menyebelah.. xsangka tol..heheh..kecik dunia ni..
Alfilail & Nor
05-12-2010

.
.
.
Sahabat UPSI
Mazita & Hairul Afizi
10 Disember 2010

.
.
.
dan.. inilah sahabatku yang menutup tirai 2010..hehe..dulu masa belajar dua org ni macam belangkas je..jeles aku nengok..hehe..akhirnya, mereka bersatu jua.. gembira aku utk korg berdua..dua2 ni kawan aku masa kat UPSI
Niza & Jain
23-12-2010


~Tahniah kawan2...I pray that He will fill your life
With happiness and blessings
And grants your kids who make your home
Filled with laughter~

" Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma
Wa jamaah baina kuma fee khair.
Barakallah hu lakuma wa baraka alikuma
Wa jamaah baina kuma fii khair "

Psst....gambar ni majoriti aku cilok r dr FB diorg..kuikuikui..



1 comment:

E.d.Y said...

best betul tgk gambar kawen..tiba2 rasa macma nak kawen cepat2..hehe