KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Monday, December 13, 2010

Kucing Makan Gelangku!!

Kucing makan gelang??? hah!!
Biar betul...
wawawawa...huhuhuhuuhhu....
bukan makan gelang lol!~
tapi makan batu permata yang ada dekat gelang aku ni ha..
huhuhuhu....tu la..sape suruh kacau TELENG (nama kucing)
aku suka bebenor usik teleng..sebab teleng kecik lagi..
bila teleng gigit, xsakit...mcm best je..hehe..
tapi tadi..entah macam mana..geram kot teleng tgk gelang aku..
sekali teleng gigit gelang aku..
bila aku tgk kat tgn aku..tetiba je nampak lobang..
haaa!!! sah!! memang sah!!!
teleng sudah telan permata yang ada kat gelang aku ni!!!
wachhhhha!!...sekali aku cekik leher dia..
aku ambik lampu suluh..kasi nganga mulut dia..aku suluh betul2 dalam mulut dia..
mana taw terlekat kat celah gigi ker..
fuh~ nampknya..aku memang xbernasib baik..
sudah telan lorrrr!!!!! huhuhuhu....
apa lagi...aku bagi ceramah laa kat teleng...
pok..pet..pok..pet.. aku 'luku' kepala dia..
aku cubit2...tapi kesian plak..macam taw2 kena marah..monyok je teleng..
padan muka..biar dia tau aku marah..huhuhuhu..
tapi skg..aku dah xmarah..sebab tadi dah ngadu kat sawoku..biarpun dia bz dgn 'gamenya'..
aku kacau jugak semata2 nak gtaw pasal teleng ni...lega skit rase (ngade2 je)
skg teleng sedang tido nyenyak tas katil aku..
kesian dia..mcm sedih je muka dia..
hehehheee...

tgk laaa....gelang ku dah berlobang..waaaaaaaaaa..


Nak taw x kenapa panggil teleng?? sebabnya..masa mula2 dapat kucing ni..kepalanya Teleng..hahaha..tapi skg dah ok dah..dah betul dah kepalanya..tak terteleng lagi..kuikuikui..
Teleng adalah kucing kami yang ke-16 dalam rumah ni.. tapi skg dah tinggal 7 ekor..yang lain semua dah R.I.P..huhuhuh..sob...sob..
Teleng ni special sket..bukan kucing sebarangan taw..kacukan lorr!!..
mabe kacukan Musang+Kucing..
hehehhe...tgk tu hidung dia..mancung,,pipi gebu....hahaha...

inilah TELENG...



selepas kena marah ngn aku...kesiaaannnn... :P


Gud Nite Blogeerrrsss....

Zzzzzzzzzz (^__^)




2 comments:

alinac lover said...

salam

da isi borang ke blom yer??

http://www.alinaclover.com/2010/12/pengumuan-pemenang-ga-kalau-saya.html

tiquer lala said...

Assalamualaikum , sis sy nak tanya mcm mne awak urut dia sampai jadi normal? sbb kucing saya pon teleng sejak lahir.